13.04.13

Holešovice Fashion Market

Dnes jsme se byly s Raduškou podívat v Holešovicích na již tradiční Fashion market. Koná se ve dvou halách v Holešovické tržnici, takže i při cestě tam je vidět spousta zajímavých věcí. Přímo na akci se nám nejvíce líbily sešitky a deníčky od Mou. (A pohlednice se zeleninou!)
Po dlouhé době se mi taky podařilo vyfotit outfit! :)

Byli jste se podívat na Fashion marketu?




boty Topshop, kalhoty HM, svetr Vila, bunda Zara, klobouk HM, kabelka Mango, taška Bobbi Brown, káva Mama coffee

fotila Rádě:)

6 komentářů:

Alyx90 řekl(a)...

pěkný outfit, miluju kotníkový kalhoty a klobouček, taky mám jeden

Gabulka řekl(a)...

Krásnej klobouček ! :)

gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

luckapucka řekl(a)...

na marketu jsem byla a odnesla si pár doplňků, jinak se mi líbily tak dva tři stánky s módou a jinak mi to přijde pořád stejný, jako před lety poprvé na code:mode :)

Jana P. řekl(a)...

je, příště musím taky zajít, dali se tam sehnat nějaké pěkné kousky?

tatomymo▲ řekl(a)...

Já mám z tebe furt takový pocit jako bych tě někdy někde viděla. Ale asi je to blbost :D...
Zvu tě na giveaway o hodinky na krk. Dnes je poslední možnost se připojit :).
http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/04/elin-giveaway.html

Michaela Sth. řekl(a)...

sluší ti to,jsi krásná.:)