28.03.13

What makes me happy

TRIČKA. V posledních dnech jsem si pořídila dvě. Jedno v HM z kolekce Conscious. Kdo by odolal tričku s roztomilýma lemurama/opicema (nebo co to je)? :D Já teda ne! A ještě je dost šikovně průhledné. už se těším na nějaký teplý den, kdy si ho obleču se šortkama...

S dalším tričkem už to byl trochu oříšek - "vyráběla" jsem ho sama! V editoru na webu Shirtinator, který se zabývá výrobou triček (a dalších věcí) s vlastním potiskem. Už dlouho jsem si chtěla vlastní triko vytvořit, takže mě tenhle web nadchnul.
Původní plán byl - vytvořit jednoduché tričko s fotkou Johna Lennona. Ten ale ztroskotal velmi záhy, když jsem zjistila, že žádná z fotek, kterou mám, není v takové kvalitě, aby vypadala na tričku dobře. Změnila jsem tedy plán a rozhodla se vytvořit tričko VZPOMÍNKOVÉ. Vzala jsem nejhezčí fotky, které mám z výletu do Berlína, projela jsem je Poladroidem (program, který z obyčejných fotek udělá "polaroidové") a naplácala je na tričko. S výsledkem jsem moc spokojená!
Už se těším, až přijde a já si ho vezmu na sebe :).
Tady je náhled, jak by mělo vypadat, navrhování bylo fakt jednoduché.

HUDEBNÍ FESTIVALY. Sice je teprve březen, ale netrpělivě prohlížím programy hudebních festivalů. Nejvíc mi zatím dělají radost ty slovenské - Pohoda (Atoms for peace, Bloc Party, Kate Nash, Django Django) a Grape (The Drums, The Big Pink, Citizens, Midi Lidi, Luno), ale taky třeba Colours of Ostrava (The XX, Jamie Cullum, Woodkid, Markéta Irglová, Tata Bojs).
Stále přidávají nová jména a já už se nemůžu dočkat, a hlavně si nevím vybrat, kam mám jet? Doufám, že to nedopadne jako loni a já nepojedu nikam :D. 
Chystáte se na nějaký festival? 

A má oblíbená od The XX. 

11 komentářů:

Wendy Ká řekl(a)...

to prve je superkoo

luckapucka řekl(a)...

supr, opičkám jsem též neodolala :))

ceder řekl(a)...

colours! rfp!

morrigan řekl(a)...

tiez mam tricko od shirtinatora a som mega spokojna!:)

http://yn-spire.blogspot.sk/

Mišmen řekl(a)...

Tričko s opičkama je roztomilý! :)

e.heart řekl(a)...

pekne tricko, a ten web urcite zchecknu =)

mas moc pekny blog xx

TIGERHEART

Zuu řekl(a)...

The XX <333
Jinak krásný tríčo!

Anonymní řekl(a)...

Grape!:)

Anonymní řekl(a)...

Whеn someone writes аn pаragraρh he/she mаintаins the plan
of a uѕer in hіs/heг mіnd that how а user can underѕtand it.
Thеrеforе thаt's why this paragraph is amazing. Thanks!

My homepage: howtobuyandsellcarsguide.com

Katie řekl(a)...

Wendy Ká: že? to nešlo ho tam nechat :D

LuckaPucka: a jsou to opičky? nebo ne? já pořád nevím :))

ceder: dnes jsem v náladě na Grape, fakt nevim, jak to dopadne :D

morrigan: že? mě už přišlo (megarychle) a jsem nadšená :)

eheart: děkuji :))

Bonnit-S řekl(a)...

chystám sa na grape a colours a už sa nemôžem dočkať leta, ach :)