09.02.13

Sunday talks

V sobotu. Přece jen, když už je to nepravidelná rubrika, tak ji asi můžu psát, kdy mám chuť :).
What´s up? Stále bojuji se zkouškama. I když to už docela vypadá, že dojdu do cíle a zkouškové mi konečně za týden skončí. Doufejme :).

Stihla jsem dočíst další knížku. Opět od Petry Soukupové. ZMIZET. Prozatím je to ale naposledy, co vás s ní otravuju, protože pokud vím, tak už jsem všechny její knihy přečetla :).
ZMIZET mě bavilo, jsou to tři povídky, opět o rodinách, neštěstí, štěstí a rodinných tajemstvích. Nejvíc se mi asi líbila první povídka - Zmizel, chvílemi jsem z ní byla vážně nešťastná. Mám ráda, když mě příběh vtáhne do děje a já netuším, co se děje okolo mě. Takhle na mě působily všechny knihy od Petry, od první stránky chytily a nepustily až do konce.

Často mě můžete taky potkat v Ústřední knihovně, kde sedím a snažím se učit, ale často se stane, že mi spadne hlava a já si chvilku pospím :D. I když, při mé poslední návštěvě se tam celou dobu vrtalo (WTF), takže jsem vydržela asi 30 minut a běžela domů.

Poctivě se snažím točit únorovou videochallenge - natočit jedno video denně, stačí i deset vteřin. Na konci února z toho bude měsíční video, uvidím jak to dopadne, jestli to bude k světu, tak ho zveřejním i na blogu.

Ostatní věci ale moc nestíhám, už ani nevím, kdy jsem naposledy viděla nějaký film, takže jakmile toto dopíšu, tak si něco pustím, nejspíš Bláznivého Petříčka :).

Aby tady nebyl jen text... instaxová fotka z komorní party v Puma social klubu, kde jsme si mohli vyzkoušet umělecké vyřezávání ovoce a zeleniny (jsem největší antitalent, všechno jsem přeřízla a nepovedla se mi ani ta nejjednodušší věc :D) a namíchat si drinky podle instrukcí barmana (to už mi šlo líp, lepší pina coladu jsem ještě neměla ;). Víc takových večerů!

Co děláte vy? Hezký víkend!





7 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Já dobojovala se zkouškovým včera, po čtyřech měsících tvrdé dřiny jsem složila poslední zkoušku, konečně.
O tom, jak usínáš mi něco povídej. Já sem ve fázi, kdy usínám i ve stoje v šalině, v metru, v buse, nebo na obědě, prostě kdekoli, kde se dá... :D

Pretty Denise řekl(a)...

Usnout v knihovně se mi ještě nepovedlo :D
Já jdu dneska s kamarádkami na bowling, oslavíme mé 15tiny :) Snad všechny rozdrtím, muhehe :DD

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Jsem zvědavá na video challenge, ještě jsem to u nikoho neviděla. Těším se! :-))
M.

Anonymní řekl(a)...

ooooooooooo takove kočky na té fotce <333

Foly D. Sante řekl(a)...

tak dúfam, že to video ti vyjde, to by som si kukla;)

Jane řekl(a)...

Video challenge!! <3

Katie řekl(a)...

Andrea: gratuluju :))

Pretty Denise: tak co, rozdrtilas?

The Fashion Maniacs: uvidíme, jak to dopadne :)

anonymek: ano, kočky :D *

Foly: jasné! a když bude hrozné, tak ti ho stejně pošlu :D

Jane :))