24.02.13

Sunday talks o koncertech

Miluju hudbu. Bez ipodu nevycházím z domu /ani do sámošky pro mlíko/, jakmile přijdu domů, zapínám nějakou muziku. A nejvíc ze všeho mám koncerty. V posledních dvou týdnech jsem byla na třech, které stály za to.

PIANO v Akropoli



Sólový projekt Mikoláše Růžičky, dokonalost pro mé uši... Trochu pochmurné, melancholické album PIANO jsem si zamilovala. Několik tracků si můžete pustit přes soundcloud. Celé album si můžete pořídit tady.

Make my heart explode v Hard rock café



Koncerty v HRC jsou většinou dost o ničem, přece jen je to restaurace, pod pódiem je bar a okolo lítají servírky s hamburgery, ale tentokrát jsem si to užila i tak, a myslím, že i kapela si nemohla stěžovat. V ukázce je má nejoblíbenější píseň od nich, celé album si můžete poslechnout live na jejich youtube nebo na bandzone.

Kryštof v Tipsport Aréně



Nostalgický večer s Kryštofy. Hráli hlavně písničky z nového alba a předvedli dokonalou show. Nechyběly ani konfety a balónky. A Jarek Nohavica! Každopádně ale dávám přednost koncertům v menších klubech, jako je třeba Akropole, velké arény jsou strašně neosobní a to množství lidí (12 500!!!) mě dost děsilo...:)

3 komentářů:

Jane řekl(a)...

Souhlas s Kryštofy...., ale i tak to bylo fajn. :) Bez hudby ani ránu, samozřejmě!

Anonymní řekl(a)...

Obecně souhlasim, ale loni jsem byla na Noelovi Gallagherovi a když 15 000 lidí zpívá unisono, tak to má sílu. Najednou to neni neosobní, ale všichni jsou vaši kamarádi a rozumí jedný věci. I když jsou extrémně otravný nebo po vás lejou pivo.

pól řekl(a)...

rád s tebou chodím na koncerty objevovat nové hudební objevy :)