14.01.13

Tattoo inspiration

Mám dvě tetování a už delší dobu (asi od dodělání toho druhého) přemýšlím o dalších dvou. Už je mám vymyšlené, jak budou vypadat i kde mají být. Protože ale teď na novou kérku nemám čas ani finance, tak aspoň prohlížím fotky těch, které se mi líbí.

Jaký je váš názor na tetování? Máte? Chcete? Nechcete? Ráda si přečtu vaše názory.






bohužel si už nepamatuju, odkud přesně fotky jsou, nejspíše však z tattoologist

16 komentářů:

Fina řekl(a)...

to imagine tetování je super!! líbí se mi jemný jednoduchý tetování u holek :). Jen u pár bych řekla, že jim ty barevný růže po celých rukách atd. sluší, ale každýho věc. Třeba Franz se mi takhle líbí, ale myslim si, že probudit se vedle mě v noci, asi si fakt zařvu :D:D

Alice řekl(a)...

to první je boží!
a jaký ty přesně máš? a jaký máš vymyšlený? sem hrozně zvědavá co se tetování týče :)
a jinak já se právě snažim objednat na svoje čtvrtý ale neodepisujou mi na mejl tak čekám...

téra řekl(a)...

1. a 4. vede:) mám tetování čtyři, dvě barevná na ruce a pak dvě černobílá (záda a kotník) a mám představu o svém dalším tetování, na které se chystám na jaře. mým snem je půlrukáv, mám k němu našláplo, ale pracuji s lidmi a ne každý je na to připraven, bohužel:)

Swan Lake řekl(a)...

Mám tetovaná záda od Musy. A rozdhodně bych chtěla pokračovat, jen čekám, až (a hlavně jakým směrem) to ve mně zase dozraje, protože to je u mně celkem proces :). Obecně mám ráda umění, a tetování za formu umění považuji, takže tak.

Amy řekl(a)...

Tetovani nemam, ale libi se mi ... hlavne pokud neco vyjadruje a ma nejaky smysl. Nelibi se mi kyce.
Do budoucna planujeme s pritelem spolecne tetovani ... pro me by melo rozhodne vetsi vyznam nez "nejaky prstynek" :):D

Veronica Leigh řekl(a)...

tetovani mam a jeste planuji min. jedno.
tak za mesic k 18tinam:)
a nejradeji mam mensi tetovani, napisy, symboly. takova u kterych vi jen ten clovek co znamenaji:)

Foly D. Sante řekl(a)...

vieš ako, dáš si jedno a už rozmýšľaš nad ďalším..takže u mňa to pri jednom určite nezostane;)

Christine řekl(a)...

Nemám, ale rozhodně chci :) Nějaké maličké, které pro mě ale bude mít význam :)

Lucia řekl(a)...

Já jsem vždycky hrozně chtěla, ale nevěděla jsem co a kam. Pak nastala chvíle a tetování mám. Musí pro mě mít význam na celý život, proto tyhle obrázky moc nemusím. Neodsuzuji to, jako insporace super, ale určitě bych si nedala vlaštovku atd. protože to má každý. Lucia

Martina Bierová řekl(a)...

tetování mám a chci další :D :D
jen chvilku po natetování, kdy měl bolel krk a záda z toho sezení, tak jsem už další tetování nechtěla... teď už vymýšlím, kam si to druhé dám :D

Pretty Denise řekl(a)...

Mě se líbí když má někdo třeba napsáno jemným písmem na zádech, jakoby po žebrech a pak třeba na klíční kosti a nebo na zápěstí :))

Lola řekl(a)...

já mám ted nové jako je na 4. obrázku a začínám tomu propadat a vím o dalších a dalších, tak se mám na co těšit! jinak se mi líbí na paži zevnitř na 5.! chtěla bych vidět ta tvá))

Katie řekl(a)...

Fina: :D to já asi taky!

Alice: ty máš vlastně od Vánoc dárek na kérku od Ondrashe,že?! to pak bude určitě něco dokonalého! já mám malé tetování na nártu a na žebrech, možná o nich někdy napíšu :) a co mám připraveno pak řeknu, až to bude na 100% rozhodnuto :)

téra: mě se strašně líbí rukávy/půlrukávy, ale chápu, že při tvé práci je to trochu jiné..ale dětem ve školce by se to jistě líbilo!:)

Swan lake: tetování jako forma umění, s tím naprosto souhlasím, sama to takhle taky beru

Amy: společné tetování je bezva nápad, snad vám to takhle vydrží;)

Veronica Leigh: tak! skryté významy jsou fajn, vzpomínky, myšlenky...

Foly: yes! jsem zvědavá na tvé další :))

Christina: jj. Ono nemusí být ani vidět, stačí, že o něm víš ty :)

Lucia: tak i vlaštovka může mít pro někoho zvláštní význam...

Martina: na tu bolest myslím hned zapomeneš, když vidíš výsledek :)

Pretty Denise: jj, obecně mám ráda různé nápisy, takže souhlas

Lola: ve vnitřní části paže se mi tetování taky hrozně líbí :).

Nat řekl(a)...

CHCI JICH MILIÓN!

joss řekl(a)...

týjo, hezký, ale ten vlk už je teda trochu moc.

nix řekl(a)...

to imagine je tuttka :)
http://lekangourou.blogspot.sk/
vitaj ;)