13.01.13

Sunday talks

Tento týden jsem četla fajn knížku. Jakou? Marta v roce vetřelce. Od Petry Soukupové. Možná jste o knížce/Petře už slyšeli, totiž,  když kniha vyšla, tak jsem doporučení na ni viděla snad v každém časopise, novinách. Dostala se ke mě ovšem až teď, když jsem ji náhodně objevila v knihovně. Asi 350 stránek deníku devatenáctileté Marty (jeden celý rok), která zrovna nastupuje na novou školu, je šíleně zamilovaná a všechno vypadá růžově. Nakonec se ovšem posere, co se dá. Škola, vztah, další okolnosti... 

Někdo mi říkal, že je ta knížka depresivní. Myslím, že ani ne, když váš život v tuto chvíli taky není úplně růžový (jako třeba u mě), tak vás takový deník může i povzbudit. 
Už jsem si v knihovně rezervovala od Petry Soukupové další knihy a nemůžu se jich dočkat.
Teď jdu dělat věci do školy, protože jsem jako vždy nechala velkou část práce na poslední chvíli. Nepoučitelná.
Mějte pěkný zbytek víkendu!

6 komentářů:

Martina Bierová řekl(a)...

zní to jako zajímavá knížka :)

Alice řekl(a)...

maminka to četla a pořád mi řikala "ty seš jako ta Marta! i na toho Dextera koukáš! a pořád jsi u počítače!" no pak sem si to přečetla a fakt mi to bylo v některejch věcech povědomí... ale čekala sem že to s ní dopadne hůř...
(jo a měla bych si taky někam zajít a řeši svoje dny kdy chci zmizet pod peřinou protože ty se s přibližovánim státnic množej!)

Foly D. Sante řekl(a)...

u nás v knižnici? tak to sa pôjdem kuknúť!

Anonymní řekl(a)...

ta knížka se mi moc líbila! obzvlášť teď ve zkouškovém si ji ráda připomenu,když mě chytne několikrát denně záchvat paniky :-D

Katie řekl(a)...

Martina: je, doporučuju :)

Alice: úplně ti rozumím. já to zatím řeším tím deníkem, haha, ale někdy to fakt nepomáhá...

Foly: ano, ale ještě jsem to nevrátila :D

Anonymní: jj, na to je určitě dobrá :)

Hannah řekl(a)...

Od Petry Soukupové jsem četla K moři a Zmizet a obě byly skvělý, takže dík za tip...