15.01.13

Perfect outfit

... a zároveň variace na mé každodenní oblečení. Chelsea boots, černé skinny džíny, tričko, kabát a čepice nebo klobouk. Takhle se cítím nejpohodlněji. Čím dál častěji ale měním džíny za úzké sukně. "Barevná" paleta zůstává stejná, v černé a šedé je mi nejlíp a cítím se svá.

Moc se mi líbí šperky s hamsou, nevíte, kde bych mohla nějaký sehnat? Mám zatím řetízek z Parfois, ale hodilo by se mi ještě něco...:)

vytvořeno na polyvore
kabát maxnina.com
džíny topshop.com
boty hm.com
kabelka amrag.com
čepice conleys.de
Hamsa hand asos.com

6 komentářů:

Bezega řekl(a)...

Moc pěkná kombinace ;)
Hamsu mám doma přímo z Tunisu, ale dá se koupit i na ebay jako spousta přívěsků, hotových šperků. Stačí zadat přímo hamsa nebo arabic eye :). Jinde jsem ho viděla na asosu tuším a na romwe. Jinde bohužel ne.

Tereza Hlouchová řekl(a)...

Takhle se přesně oblékám, kdyz chci, aby mi bylo pohodlne a zároveň to vypadalo dobře :))

Martina Bierová řekl(a)...

takový styl oblečení mám moc ráda, je pohodlný navíc i elegantní a hlavně si myslím, že sluší skoro každému :)

Barb řekl(a)...

Zkus ;)
http://www.etsy.com/search?q=hamsa&view_type=gallery&ship_to=CZ

Katie řekl(a)...

Bezega: díky, zkusím ebay, toho tam jistě bude plno :))

Tereza: yes yes! já tedy skoro každý den :)

Martina: to máš nejspíš pravdu :)

Barb: dík*

joss řekl(a)...

hlavně ten kabátek je super, já bych v tom teda vypadala jako hobit:) ale proč ne!