31.01.13

K moři

Protože díky brigádě na vzdáleném konci Prahy jezdím hodně a dlouho metrem, stíhám docela dost číst.  Tentokrát to opět bylo dílko od Petry Soukupové, po deníku Marta v roce vetřelce, novela K moři. Její prvotina. Životní příběh jedné rodiny. První část přestavuje rodinu, jejich vzájemné vztahy, shody a neshody, strachy apod. V druhé části se vydávají k moři, kde se na první pohled docela nudí, ale v jejich vnitřním světě se odehrají velká dramata. No, a poslední část, kde se dozvíme, jak to s nimi všemi nakonec dopadlo.
Přečetla jsem to v podstatě jedním dechem. Rozbrečela jsem se při čtení v metru. Četla na eskalátorech, v řadě na poště i v řadě v samoobsluze. Teď je na řadě Petry další kniha - Zmizet. Začnu klasicky v metru cestou do práce a moc se na to těším.


Četli jste K moři?
foto 

12 komentářů:

pól řekl(a)...

nečetli, díky za tip. vypadá to víc než interesantně

PePe řekl(a)...

Koukám, že seš do čtení stejnej šílenec, jako já. Co jsem si koupil čtečku, tak ji nedám z ruky, čtu si v kuchyni, na ulici, v busu... pravidelně pak připaluju rýži, vrážím do lidí a vystupuji na špatných zastávkách. :)

Aneta Horáková řekl(a)...

Od Petry jsem četla všechno, je úžasná! Úplně Ti rozumím... :-)

Biancaprincipessa řekl(a)...

necitala ale vyzera zaujimavo!

Inak hladas nejaku super farbu na domace farbenie tip tu:
http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bianca-testuje-loreal-preference.html

Alice řekl(a)...

nečetla jsem stáhnu! :) a už se mi taky stalo že jsem se rozbrečela ve vlaku nebo v buse - knížky mě hrozně dojímaj...

Martina Bierová řekl(a)...

tuhle knihu jsem nečetla, ale vypadá dost zajímavě :)

Pravdu Mám Já řekl(a)...

Taky si tuhle knížku chci přečíst, takže děkuju za doporučení :)

Pretty Denise řekl(a)...

Dřív jsem hodně četla a teď už jenom minimálně..
Jinak díky za tip, až dočtu mojí rozečtenou knížku (tipuju tak měsíc :D) tak se po ní podívám v knihovně :)

Aravisina řekl(a)...

O Petře Soukupový jsem hodně slyšela, ale přes své vyhlášené knihomolství jsem ji nikdy nečetla. Mám totiž blok číst ženské autorky, kromě A. Christie. Možná by stálo za to, konečně to v sobě zlomit..

Katie řekl(a)...

PePe: haha,to je dobrý! já zatím stíhám vystupovat a nastupovat, i když semtam je to jen tak tak!

Aneta: přesně, teď čtu Zmizet a jsem nadšená. opět :)

Aravisina: to je zajímavé, víš proč? mě je docela jedno, jestli to píše muž nebo žena, i když občas se nad tím zamyslím,... tyhle knížky jsou ovšem hlavně o rodinách a pohled ženy je rozhodně velmi zajímavý ;)

Nela Tomancová řekl(a)...

Zní to hodně zajímavě :)

MICHELLE řekl(a)...

nečetla jsem :) díky za tip!