16.01.13

Foundation situation

Jsem asi jediná bloggerka v okolí, která doma nemá zásoby líčidel. Co víc, už jsem na tom docela bídně, dochází mi poslední make-up a nevím, co dělat! Pořídit si ten samý? Jiný? Jaký? Značka? Odstín? Z parfumerie? Nebo stačí drogerie?
Tyto otázky se mi honí hlavou každé ráno v koupelně při líčení. Teď používám Bobbi Brown Moisture Rich foundation a jsem s ním spokojená, ale myslím si, že je čas ho vystřídat jiným.

A na to potřebuji vás. Poradit. Protože je zima, tak mám pleť spíš sušší, takže bych chtěla nějaký lehce hydratační. Viděla jsem miliony videí na youtube a pořád nevím. A co si myslíte o Rimmel Wake me up foundation?




22 komentářů:

olivia řekl(a)...

Já mám teď nově Rimmel Match Perfection a jsem nadšená, ale mám pleť spíš mastnější. Myslím si, že není moc hydratační.

Šárka Sovadinová řekl(a)...

Ahoj, taky teď používám od Rimmelu Match Perfection a jsem s ním moc spokojená, měla jsem od Mary Kay, Dermacolu, Borjouis a tento mi sedí nejlépe. Je tekutější, ale ze všech uvedených hydratuje nejvíc. V zimě mám také sušší pleť a naprosto mi vyhovuje ;)

Anonymní řekl(a)...

Ja mám momentálne riešim rovnaký problém - chcem nový make-up, ale aký si vybrať, to netuším. Tu je skvelá recenzia na Rimmel make-up : http://freshlili.blogspot.sk/2013/01/prvni-dojmy-rimmel-match-perfection.html . Momentálne ho používam aj ja a nemôžem povedťa že je zlý, ale to čo mi na ňom vadí je, že je málo krycí a že nevydrží na tvári dlho. Ja zvažujem nejaký make-up od Max factoru, tak uvidím že čo si vyberiem, zatiaľ mi to nijak neponáhľa, keďže mám z toho Rimmelu ešte asi 3/4 fľaštičky.

Kamila

Kam! řekl(a)...

http://freshlili.blogspot.cz/2012/12/objev-roku-2013.html

Nat řekl(a)...

já toho taky moc nemám nějako

FendiFoxeyLady řekl(a)...

niesi jediná :D ja som istý čas bola mesiac bez mascary, lebo sa mi nechcelo si ju kúpiť :D nikto si to nevšimol

Dogii řekl(a)...

Psala jsem recenzi na Rimmel Match Perfection, protože mě moc mile překvapil. Jinak pokud používáš dražší, tak Chanel Vitalumiere

Anonymní řekl(a)...

ja mam suchu plet a pouzivala som ten chanel vitalumiere, a kedze teraz setrim tak mam ten rimmel wake up a je super..nevysusuje vobec...
obidva su rovnako dobre a aj podobne kryju

Anonymní řekl(a)...

zkus bourjois Healtly mix serum- mám hrozně suchou pleť a je to jako balzám- ani drazším se mu nevyrovnaj- mám i estéé lauder, nebo Make up for ever..

Hanyzka89 řekl(a)...

Mam prevazne cely rok suchou plet, ale vyhovuje mi make up od L'orealu True Match a velmi dobre zkusenosti jsem mela i s Clinique Superbalanced Make-up. Na druhou stranu mi vubec nevyhovuji a vysousi maku-upy od Dioru, vyzkousela jsem od nej dva typy, vcetne hydratacniho a oba jsem se rada zbavila:)

Kass.enka Bows řekl(a)...

já bych šla do Chanel Vitalumiere

Adéla řekl(a)...

True Match od Loreal, mam suchou plet a tenhle make-up je nejlepsi! <333

Gluu. řekl(a)...

Wake Me Up od Rimmel jsem nedávno dopotřebovala a byla jsem s ním spokojená, byl hydratační, lehký a prozářil pleť :-)

pól řekl(a)...

zeptal bych se Lou! :D

Martina Bierová řekl(a)...

taky nemám doma žádné zásoby líčidel :D nakupuji jen, když něco potřebuji :D
make up nepoužívám, jen bb creamy takže ti bohužel neporadím :(

Joll Burr řekl(a)...

heeej zkus nějaký BB cream! jsou fakt boží! mám 3, přijď ozkoušet!:)

téra řekl(a)...

mám ten matující make up od GS, který se dal ledaskce vyhrát. a je to docela zklamání:( to samé i bb cream od garnieru, ale já mám pleť smíšenou a připadá mi, že mastí. možná jsou bb skutečně na suchou pokožku vhodnější. nejradšji mám jeden od dermacolu, který se přestal vyrábět:) takže vlastně rada ode mě žádná:) na rimmel wake me up jsem četla spoustu dobrých recenzí, přemýšlím o něm.

Jitka Kratochvílová řekl(a)...

Ahoj,
moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika).
Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:)
Přeji hezký den, JK :)

Pravdu Mám Já řekl(a)...

Já bych byla pro Lancome

Anonymní řekl(a)...

ten Rimmel je fakt dobrý! Úplně mě překvapil :)

Katie řekl(a)...

díky MOC za tipy! já se asi fakt kouknu na některý ten rimmel, buď wake up a nebo match perfection, vyzkouším v drogerii a dám vědět, jak to dopadlo :)

téra řekl(a)...

Katie, dnes jsem měla možnost vyzkoušet make-up od mary kay a jsem moc nadšená. krásně matuje, je jemný a neměla jsem pocit, že něco na obličeji mám. cena je fajn, cca 450,- Kč. takže asi doporučuju:) sama do něho chci jít.