22.01.13

Best Friend

Jako první bych chtěla poděkovat za tipy ohledně make-upu, nakonec jsem dala na vás, nejvíce doporučovalo Match Perfection od Rimmelu, tak jsem si ho dnes ráno pořídila (v sadě i s bází). Uvidíme, jak to bude fungovat! :)

Také bych vám chtěla připomenout svůj účet na votočvohoz a akci, kterou teď votočvohoz pořádá. Jmenuje se Vohoz pomáhá a je to charitativní sbírka oblečení. Sběr probíhá v kině OKO na Letné až do konce ledna. Pokud máte doma oblečení, kterého se chcete zbavit, zastavte se tam. Akce trvá do konce ledna. Pro mimopražské je možné poslat nevyužité vohozy přímo do kanceláře votočvohoz - Bubenská 1, Praha 7, 170 00. Oblečení poputuje Diakonii Broumov, která se postará o přerozdělení jednotlivým zájemcům.

A teď jdu pokračovat v učení, večer mám zkoušku a za pár dní další. Good luck všem, kteří teď máte zkouškové :).

4 komentářů:

Martina Bierová řekl(a)...

ta akce co votočvohoz vymyslel je hodně zajímavá, snad se zapojí, co nejvíc lidí :)

Tereza Machačová řekl(a)...

Pěkný blog. Nechceš se vzájemně sledovat? Budu moc ráda!:)

Vik Ladyla

Lole řekl(a)...

Já mám nejlepší zkušenosti s makeupy od Clinique.. škoda že jsem ti nemohla poradit dřív, ale snad bude tenhle taky stát za to :)

Nela Tomancová řekl(a)...

Zkouškové se naštěstí blíží ke konci, ale i tak mě ještě pár zkoušek čeká