04.12.12

What makes me happy

K svátku jsem dostala aromalampu! Už jsem ji dlouho chtěla, tak jsem měla velkou radost. Zatím do ní mám jen vanilkový olej z Bodyshopu (voní skvěle) a tak přemýšlím, co dalšího si pořídit. Máte nějaký tip? Vidím to asi na nějaký vosk z Yankee Candle,hmm...

Mám rozečtenou bezva knížku - 27 aneb Smrt vás proslaví, kde vypravěčkou je nejen hlavní postava, ale i plyšové prasátko nebo auto :). Čte se to krásně, včera jsem ve vlaku zvládla asi 150 stránek.

No a nakonec vstupenky na dnešní koncert Luno v Roxy. Už jsem tu minule psala, že miluju jejich novou desku! V sobotu jsem Zeroth slyšela poprvé naživo na koncertě ve Valmezu a dnes se těším, až to uslyším znovu. Potkám tam někoho? Hrají tam i Super Tuzex Bros a The Prostitutes :).






7 komentářů:

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Já miluji vše, co voní..jsem ujetá na svíčky, na aroma lampy, na vše co hoří a voní:-))

▲Tyna řekl(a)...

taky miluju vonný lampy a svíčky..a miluju vůni máty nebo skořice hlavně:)

Anonymní řekl(a)...

rozhodně doporučuji vůni zvanou Brčál. Každý ze začátku ofrňuje nos, ale nikdy mi žádná lépe nevoněla :))))))

Katie řekl(a)...

The Fashion Maniacs: přesně! ráno vstanu a hned něco zapaluju...:D

Tyna: jj, mátu mám hodně ráda, když jsem nachlazená, krásně to pročistí vzduch/dutiny :)

Anonymní: Brčál? :D tyjo, to jsem nikde neviděla ani :))

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Vera řekl(a)...

skvelé :) a pozývam ťa na giveaway http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

Simply MeMe řekl(a)...

Knizka zni zajimave ;) A moc si uzij koncert!