11.12.12

INSPO

Pravidelně si do počítače ukládám fotky z blogu Stockholm street style. Caroline má oko na stylové lidi a téměř každý den mi udělá radost dalším skvělým outfitem. Ráda se tam inspiruju, a i když poslední dobou žádné nové oblečení nekupuju (spíš se ho zbavuju, mrkněte na můj votočvohoz), tak zde nacházím další a další inovace do svého stávajícího šatníku.
Kde hledáte inspiraci?



všechny fotky Stockholmstreetstyle

4 komentářů:

Pretty Denise řekl(a)...

Všechny (až na ty co mají sukni) mají černý kalhoty :) Ale já je sama mám moc ráda, vůbec se nedivím:)
Outfity jsou skvělý, jinak inspiraci hledám všude možně a na tuhle stránku taky sem tam mrknu :)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Katie řekl(a)...

Pretty Denise: tak to mi vůbec nedošlo! je to ale dost logické a taky vtipné, černé skinny jeans jsou můj nejoblíbenější kousek v šatníku, nosím je skoro každý den :))

Lucie Srbová řekl(a)...

Vážně skvělé outfity! Super inspirace. :)