26.11.12

Sunday


Včera jsem byla dvakrát v kině a viděla jsem tak dokonalé filmy, že se o nich nemůžu nezmínit. Po klasické návštěvě Mama coffee jsme s Raduškou vyrazily do Lucerny na Festival Francouzských filmů. Moc jsem chtěla vidět film Paříž - Manhattan. Nalákal mě už jen ten popis, film o ženě, která zbožňuje tvorbu Woodyho Allena, to je něco pro Katie :). Snímek byl optimistický, vtipný a hodně romantický. Velké plus dávám za samotného Woodyho v závěru filmu, to bylo skvělé :).

O pár hodin později jsem už opět seděla v kině a čekala, až začne Atlas Mraků. Přesně nevím, co vám k filmu napsat, po skončení jsem ani nebyla schopná slova a potřebovala jsem čas, abych mohla vstřebat všechny právě prožité příběhy. Chvíli mi Atlas mraků přišel jako pohádka, za minutu už to bylo sci-fi a za další chviličku už to byl útěk z domova důchodců :). Občas jsem se mezi jednotlivými scénami nestihla ani nadechnout a už tam byl další zvrat. Tři hodiny utekly jako nic...

V posledním týdnu jsem se opravdu nadchla pro nové (i staré) filmy, doporučíte mi nějaký, který uhranul vás?



(pozdrav z Mama coffee)

11 komentářů:

Nathalie řekl(a)...

Staré filmy si určite pozri niečo s Audrey Hepburn :) A z nových napr. La Delicatesse. Pozývam ťa na giveaway u mňa na blogu :)

frenkiesgirl řekl(a)...

tak ted si me navnadila na atlas mraku

Adéla řekl(a)...

Na ten Atlas mraku si brousim zuby uz nejaky cas! Ted je mi jasny, ze se na to musim kouknout co nejdriv! :)

PePe řekl(a)...

Určitě ÚTĚK DO DIVOČINY.... úžasnej jak film, tak kniha.

Byl to jedinej film u kterýho sem měl i já - ošklivej, masivní, neohrabanej tydýt slzy na krajíčku.

Chic Sicily řekl(a)...

Festival francouzskych filmu...to zni skvele, Pariz-Manhattan jsem taky videla - moc mily film, a ty uzasne dobroty!..Zavist prevelika:)

CHIC SICILY

The Fashion Maniacs řekl(a)...

O atlasu jsem už slyšela. Teším se, až si na něj najdu čas :)
V.

Kejmy Tatranská řekl(a)...

Ja sa chystám pozrieť si konečne Singing in the rain ;). A taktiež aj Atlas!

Kejmy <3.

Katie řekl(a)...

Nathalie: s Audrey už jsem viděla snad vše :) na ten další film kouknu :))

frenkiesgirl: joo! :)

Adelka: vidíš, já se na to nějak nechystala a bylo to rozhodnutí několika minut a fakt jsem ráda, že jsme šli!:)

PePe: jo! to jsem ještě neviděla, právě z důvodu, že tuším, že to celé probrečím :D

Chic Sicily: přesně! si tam hodovali :)

The Fashion Maniacs: určitě si ten čas najdi :)

Katie řekl(a)...

Kejmy: jó, Singing in the rain! to bych taky měla vidět :))

Zuu řekl(a)...

yummy, začla jsem mít v tuto hodinu nezvladatelnou chuť na něco dobrého. :)

nishimurabros řekl(a)...

I like it!