04.11.12

Sunday talks - Diary

PONDĚLÍ
Ztratila jsem se cestou do knihovny, která byla stejně zavřená. Večer jsme se s Joll trochu zapomněly u White Russian a na poslední chvíli doběhly do Roxy na koncert skupiny Peter Pan Complex. Kapela je to zajímavá, myslím, že z nich ještě něco bude :)

ÚTERÝ
Druhý pokus s knihovnou. Tentokrát otevřeno. Napůjčovala jsem si hromadu knih na diplomku a jednoho Bukowskiho. Přijdu domů a celé odpoledne čtu toho Bukowskiho. Večer dočteno. Ze školních knih jsem neotevřela ani jednu, achjo.

STŘEDA
Zařizování ve škole. Sedím v Kávovarně s horkým zázvorem a skvělou knížkou. Píše Lola, jestli nechci jít na Halloweenskou párty. Tak jo. Namaskovali nás v Divadle Na zábradlí. Byla jsem za mrtvou baletku, kterou pokousal upír :D. Doma jsem to ani nechtěla odlíčit, jak se mi to líbilo.



ČTVRTEK
Celý den nevytáhnu paty z domu. Hledám práci. Čtu si. Zjišťuju, že v pátek opravdu jdu na koncert Zulu Winter (a Keane). Mám z toho šílenou radost.

PÁTEK
Den D. Ten rychle uteče, stihnu zajít na oběd, skvělé kafe a cupcake v Mamacoffee. A už je večer. Opět se scházíme u Joll, ještě s Háňou. Do Lucerny jdeme na čas, protože mě zajímá hlavně předkapela Zulu Winter. Po osmé už nastupují a celá šťastná tancuju na jejich hity. Bohužel jako předkapela nemůžou hrát moc dlouho. Za hodinu už přijdou Keane, kteří mě překvapili jak nejvíc mohli. Jejich hudbu znám, ale naživo to byla naprostá nádhera. Na žádném koncertě jsem nezažila takový šílený potlesk po KAŽDÉ písničce. Bylo to úplně crazy!  Dokonce museli dvakrát přidávat, protože to jinak nešlo :). Úžasný koncert! Ale tím to neskončilo, protože jsme ještě měly s Hani možnost seznámit se s klukama ze Zulu Winter a popovídat si s nimi o koncertě, jejich hudbě a o Praze. Domů jsem pak téměř odtančila radostí :).

SOBOTA
Od rána až do večera ve škole. Tentokrát mi to docela uběhlo, protože jsme měli zajímavé předměty. Management kulturního cestovního ruchu třeba. To mě ba! Večer už jsem odpočívala po několika probdělých nocích :)

NEDĚLE
Co dnes? Před chvílí jsem snídala. Na oběd jdu ke kamarádce, takže vařit nemusím! Chtěla jsem se k ní projet na kole, ale počasí mi asi nepřeje. Uvidíme, co dnešní den ještě přinese.
Hezký zbytek víkendu!

14 komentářů:

The Fashion Maniacs řekl(a)...

No, koukám, že jsi velice vytížená :) Musel to být vážně super týden :)

Pretty Denise řekl(a)...

Jde vidět, že opravdu žiješ:) Ne, že jenom jdeš do školy a zpátky. To se mi hrozně moc líbí :))

http://theprettydays.blogspot.cz/

Jane řekl(a)...

Mě zase ba Sunday talks! :)

VIP-er řekl(a)...

Musím říct, že ti to jako mrtvé baletce FAKT SLUŠELO! Tenhle decentní mejkap bys měla nosit častěj. ;):D

Adéla řekl(a)...

Tyjo, ty si zijes teda! <3

balzu řekl(a)...

pěkný makeup=)

▲Tyna řekl(a)...

vypadáš skvěle! super nápad:)

Katie řekl(a)...

mi zase příjde,že nic moc nedělám, achjo :))

děkuju za pochvalu makeuupu, budu tak tedy chodit častěji :D

frenkiesgirl řekl(a)...

prej nic nedelam?! vzdyt chvili neposedis, taky bych chtela byt tak akcni...

MeowNEKI NEKO řekl(a)...

super! ako si usrkaavas s tou krvavou slzou! :) akoby nic... ja zombieeek, len si tak isrkaavam :DD

Natly řekl(a)...

wooohoou, tak to je hodně povedený makeup!

Gaby de Modacapital řekl(a)...

Hi!! :)
I really like your blog, I´m following you :D
... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
Kisses!
http://modacapital-blog.com

Sara řekl(a)...

Nice Halloween makeup, it looks really real! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

Also make sure and enter my new giveaway for a chance to win a 105$ high end face treatment!

Pop Culture&Fashion Magic

Joll Burr řekl(a)...

juuuu piš furt takové články!:) tím jako nemyslím se zmínkou o mne :D ale takové týdenní shrnutí je faajn:)