30.11.12

Příprava na jaro

První opravdu ošklivý den jsme si zpříjemnili prohlídkou jarní kolekce značky Lindex. Venku řádil déšť/sníh a my si prohlíželi plavky, lehké topy a pěkné svetříky :). Zejména ty plavky mi teda přišly trochu jako provokace :D.
Nejvíce se mi tentokrát líbil svetřík, který si oblíbila i Bárb. Potom džíny, které mají super úzké střihy a skvělé barvy, těším se, až si nějaké pořídím. Možná i ty v khaki barvě, přišly mi dokonalé.
Velký úspěch slavily i doplňky, které se nesly jak v něžném, tak drsném stylu. Cool ostnaté náramky i náhrdelník jako z ozdobného lustru (a růžová kabelka!!!), najdete tam vše. U mě se také velkému úspěchu těšily skleničky s proseccem, haha..:)
Za fotky díky Pólovi.






8 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

tyjoo ještě že je ta kabelka růžová, protože jinak bych si ji snad vyškubla z té fotky! "střihem" se mi líbí moc:))
a ten svetr je úžasný:))

Pavlina řekl(a)...

bude ta kabelka i v jiných barvách? doufam že jo, protože je hrozně super, ale růžovou bych nechtěla :D

Patricia řekl(a)...

tá ružová kabelka je perfektná! :)

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Parádní kolekce a máš pěkný klobouček, moc ti sedí :) V.

Kass.enka Bows řekl(a)...

Ta ruzova kabelka ma koukam uspech, vlastne se ani nedivim . Taky bych si ji nechala libit....

Nellie K. řekl(a)...

Já už se tak těším, až zase budu nakupovat na jaro! :)
A ta kabelka růžová nemá chybu :)

Katie řekl(a)...

Pavlína: tam jsem viděla jen tu růžovou, ale doufám, že bude i jiná, taky bych ji brala :)

The Fashion Maniacs: děkuji! přitom je pánský,, :)

vogel řekl(a)...

Máš hrozně milý blog .)