06.11.12

PŘEČTENO: Neviditelný

Když jsem nedávno zjistila, že vyšla další kniha od C. D. Payneho, hned jsem si ji musela zarezervovat v knihovně. Od té doby uplynuly asi dva týdny, mám dočteno a jsem docela nadšená!

C. D. Payne je autor kultovních knih Mládí v hajzlu (které jsem nikdy nečetla) nebo taky skvělého vtipného příběhu Holubí mambo, který můžu jen doporučit.

A o čem je tedy jeho nejnovější počin? Hlavním hrdinou je Axel Weston, nezaměstnaný novinář žijící v Los Angeles. V rozvodovém řízení. Bez peněz. Když jde celý zoufalý dát svého psa do útulku, protože už ani nemá na žrádlo pro něj, čirou náhodou zjistí způsob, jak se stát neviditelným. I se psem to rychle otočí domů a začne vymýšlet, jak využít této překvapivé schopnosti (nejlépe ve svůj vlastní prospěch).

Začne krádežemi v obchodech, špehováním druhých lidí a poté se snaží vybudovat si kariéru profesionálního paparazziho.

Jenže jeho snadné plány se začnou bortit, najednou po něm jde FBI a taky na jeho tajemství přicházejí další lidé.

Jak tahleta zapeklitost dopadne vám neřeknu, doporučuju knížku přečíst, myslím, že se dost pobavíte, stejně jako já a nakonec asi budete dost překvapeni, jak to celé skončí!

Četli jste v poslední době něco zajímavého? Ráda se inspiruju.


9 komentářů:

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Mě poslední dobou nezbývá čas na víc než na povinnou četbu, ale tohle si určitě seženu. Takové příběhy mě zajímají :)

FendiFoxeyLady řekl(a)...

vyzerá to fajn, dík za typ :)

Pretty Denise řekl(a)...

Tak to zní hodně zajímavě :D
Já teď čtu Kmotra od Maria Puza a četla jsem Ďábel nosí Pradu :)

▲Tyna řekl(a)...

tyjo to zní šíleně zajímavě! to si musím půjčit:)

Nat řekl(a)...

brzo tě inspiruju! XDDDDDD

Markéta Trpišovská řekl(a)...

To by mohlo být zajímavé

pól řekl(a)...

chci přečíst!

Simply MeMe řekl(a)...

mas u me velke bezvyznamne plus za to, zes napsala recenzi / doporuceni knihy a jeste vetsi plus za to, ze mam timto vymysleny darek pro brachu na vanoce ;) diky!

Katie řekl(a)...

Nat: už se těším kámo*

Simply MeMe: to mě těší! myslím,že klukům se to bude líbit ještě víc, je tam taky dost sexu :D

Pokud to někdo opravdu přečtete, budu se těšit na vaše názory!:)