18.11.12

Music is life

Možná jste si všimli, že moc ráda a často chodím na koncerty, protože živá hudba je to nejlepší, co může být! Tento týden jsem však stihla jen jeden, ale ten stál za to - Prago Union v Lucerna Music Baru. Energie všude, bylo to šílený! Na takových akcích zapomenu na vše, co mě zrovna trápí a užívám si okamžiku.

Další takový večer, kdy jsem mohla vypnout bylo úterý v Sasazu a finále Českého tučňáka, které jsem celé prosmála, kluci to měli fakt dokonalé. Byli jste tam někdo? Ať už na Prago nebo v Sasazu :).

Ale abychom zůstali u té hudby, teď mi doma nejčastěji hraje tohle...

Anatomy of the Bear. Nádherné písničky, většinou úplně bez zpěvu.


San Cisco. Optimistický indie pop.

Various Cruelties.

Lana del Rey. Hlavně tahle písnička se mi poslední dobou od ní líbí nejvíce.

A vrátila jsem se k Yeah Yeah Yeahs.

6 komentářů:

pól řekl(a)...

byl jsem v Sasazu :D a Yeah Yeah Yeahs mám rád již dlouhoooo <3

Jane řekl(a)...

Závist za Prago! My ten den byli na Klusovi...

Petush řekl(a)...

Tiež potrebujem ísť z času na čas na koncert, milujem atmosféru živého koncertu ♥

Petush ♥
http://petushs.blogspot.com
http://facebook.com/petushs

Malá Dominika řekl(a)...

úžasné píšničky :)

Katie řekl(a)...

pól: tak když jsme tam byli společně :D YYY teď prý vydají nové album!!!

Jane: no, když se sejde víc akcí za den, tak je to blbý... ale na Kluse bych teda nešla asi ani zadarmo..:))

Petush: přesně tak :) já tak jednou týdně nejlépe...

Malá Dominika: jojo :))

joss řekl(a)...

san cisco! můj objev!:)