24.11.12

Mixtape

Tenhle lapač snů mě už chvíli chrání od nočních můr. 

Morning tea a rozhodování, na který film/filmy půjdu. Byli jste se už podívat na Festivalu Francouzského filmu? 

Připravena na příští rok. Další, už x-tý Moleskine, tentokrát jsem se rozjela a objednala si jiný, než klasicky černý! Je z limitované edice Le Petit Prince.


Nové album Luno. Dokonalost. 

Hezký víkend všem, já utíkám do školy!

7 komentářů:

joss řekl(a)...

ten diář vypadá úžasně, a zrovna teď koukám, že bych šla na the artist v rámci fff, ale středa se mi vůbec nehodí:(

Nathalie řekl(a)...

Ten diár vyzerá krásne :)

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Musím si taky objednat nějaký diář..vše mám poházené na papírcích, takže stejně nakonec na vše zapomenu :D :)

Alice řekl(a)...

tak ten moleskine je dokonalej! a potřebovala bych nějaký kulturní vyžití připadám si už zakrnělá uplně...

Pretty Denise řekl(a)...

A v čem je ten diář jiný, než ostatní? :)
Ikdyž já nejspíš skončím u miláčka z Elle:D

Jane řekl(a)...

taky mám malého prince a rozhodovala jsem se mezi žlutým a a modrým, ale nakonec jsem zůstala u týdenního, protože denní je pro mě nepřehledný. Ale ta žlutá je moje srdcovka. <3

Katie řekl(a)...

Pretty Denise: tenhle má hlavně na každý den jednu stránku, což je pro mě ideální :)

Jane: jůů, no já musím mít ten každodenní, píšu tam spoustu věcí :)