23.10.12

Webcam madness

Neřekla bych, že se sama fotím nějak často, ale tyhle KSICHTY se mi v počítači nasbíraly v posledním čtvrt roce :). Většinou publikovány na plurku nebo fb, teď to však dotáhly až na blog!
(Víc mých fotek tahle najednou tady už snad nikdy neuvidíte :)

Zítra se vracím zpět do Prahy, mám plno nápadů a plánů, jistě se něco promítne i tady!

p.s. přidala jsem do sidebaru kalendář zajímavých akcí (hlavně koncertů) na které se chystám. Pojďte též!

 Beatles hrníček a radost z něj. Brother style! Peace. Rosé.
Fotek s hrnkem bude asi víc,haha. Ta první je 2D style (aka bez očí). Na festival. Na Foo fighters s růžovými vlasy! No a kafe.
Ven. Námořnictvo. Plechovka, kterou nemůžu otevřít. Pozér. Došlo víno. Půl litru zázvorového čaje.

13 komentářů:

Kass.enka Bows řekl(a)...

hehe, super fotky:)

Joll Burr řekl(a)...

heej toš jako super, jseš kus!
a jako uvidíme se někde, to mám radost! bychom mohly i nějako spojit!:)

Vera řekl(a)...

skvelá :))

Foly D. Sante řekl(a)...

úú ty si mačička!!!
pohár od vínečka nemôže chýbať:D

M. Golightly řekl(a)...

Ty jsi kočka! A též chci americkou vlajku do pokoje!:D

Fina řekl(a)...

Ty seš krasavica <3

IVA Klepi řekl(a)...

haha super fotky :)

Alice řekl(a)...

to je dobrý :D já mám pocit že na fotkách z webky vždycky vypadám jak blb ale tobě to sluší!

Baab řekl(a)...

dodržuješ pitný režim koukám :D

joss řekl(a)...

na tý druhý vypadáš jako zpěvačka z ting tings:)

Markéta Trpišovská řekl(a)...

Sluší ti to

Sylvia von der Haupt řekl(a)...

ha ha..zlata!! ja mam taky take..ale nepublikovatelne ..myslim :D

Katie řekl(a)...

<3