08.10.12

Sunday talks

Vím, že je pondělí večer, ale prostě si chci povídat a na to jsou vhodné jedině Sunday talks :). Posledních asi pět dní jsem nemocná, takže jsem letos poprvé po několika letech vůbec nestihla Designblok, což by mě normálně asi moc nemrzelo, ale tentokrát tam měl svoji instalaci i můj kamarád Martin, pracující pod značkou Jakobsen Design a já moc chtěla vidět jeho věci vystavené. Zbytek si můžu prohlédnout na fotkách, kterých je všude plno.

Protože jsem už několik dní vůbec nevyšla z bytu, tak jsem si aspoň odpočinula od - vymýšlení toho, co si vezmu na sebe, pleť si odpočinula od makeupu a já jsem si dala trochu relax od lidí :). Většinu doby mi moc dobře nebylo, takže jsem jen spala, ale dnes se mi podařilo shlédnout film a to The Avengers, které mi doporučila Lola. Je to dost akční, ale stejně mě to bavilo, hlavně tedy kvůli postavě Iron Mana, kterého zbožňuju :D. Viděli jste?

Taky jsem stihla dočíst jednu sbírku básní a povídek od Ch. Bukowskiho - Kam zmizela ta roztomilá, rozesmátá holka v květovaných šatech. Básniček je tam více než sto, povídek asi šest, všechny z pozdějšího období, o ženách, dostizích a pití. Moc dobře se mi to četlo. Rozečtenou mám taky zajímavou knihu, životopisnou, které asi věnuju celý jeden post na blogu, protože bych chtěla, aby si jí všimlo co nejvíce lidí.

Nakonec jsem si ještě vzpomněla, že než jsem onemocněla, tak jsem stihla minulé úterý zajít na akci Proudy 2012, kde měli koncert milovaní Prago Union! Znáte je? Posloucháte? Líbí se mi, že teď hrají s velkou živou kapelou, tak jsem neváhala a jela kvůli nim až na koleje na Jižák :)).

Ať dnešní post není úplně bez barev, tak vám ho na závěr vybarvím dvěma milýma písničkama :).

8 komentářů:

Mary řekl(a)...

ja som si pozrela Avengers a potom rýchlo sťahovala oboch Iron Manov XDDDDDDD sex proste!

Jane řekl(a)...

Prago! <3

▲Tyna řekl(a)...

Nirvana <33

frenkiesgirl řekl(a)...

Jsem rada, ze se film libil.. A samotneho Iron mana jsi videla? Jinak nirvana <3

Joll Burr řekl(a)...

achjooo ja ty Prago nestihla!:(
a Designblok taky ne! a nemám na to ani žádnou nemocnou výmluvu bohužel :D
na knížku se těším, určitě to bude pecka, jako všechna tvá doporučení!:)
uzdrav se brzy!:*

Alice řekl(a)...

prago & nirvana dobrý combo :D lithium byla tenkrát v době nirvano-mánie moje nejoblíbenější :)
a Avangers dobrá ačňárna no a Ironmen je fakt nejlepší :)

Katie řekl(a)...

Mary: přesně! já je musím vidět co nejdřív :))

frenkiesgirl: neviděla, já jsem úplně opožděná...:D:D

Joll: o knížce ti řeknu! kdy jdem na bubble tea?:))

Alice: to je combo no, dost divné, ale prostě moje :D Lithium je asi i má nejoblíbenější <3

Jaycee řekl(a)...

hej cože? miluješ Prago? miluju tě! :D
Prago <3 nejvíc smyslu a duchaplný texty, který mě ráno naladěj ;)