26.10.12

Summer memories

Dnes jsem si nechala vyvolat fotky z mého Fujíka a tak jsem si při prohlížení zavzpomínala na léto :). Tyhle snímky jsou z Panenského Týnce, kde se konal Open Air Festival.
Měla jsem slámu i v botách!


p.s. Co plánujete na víkend?

10 komentářů:

Eretka Secret řekl(a)...

moc pěkné fotky, sluší ti to :)

joss řekl(a)...

dooma:)

E řekl(a)...

máš super boty:D
a na víkend asi nic kromě ležení, jsem nemocná:(

▲Tyna řekl(a)...

jéé sláma:)) na panenský týnec jsem chtěla jet..na mando diao..ale bohužel nevyšly finance:/ bylas na nich?:)

Joll Burr řekl(a)...

to nechápu jaktože ta tvoja sviňa tak dobře fotí?!??!?! to je neféééér!:D

Bella řekl(a)...

Já taky dýchám jen díky vzpomínkám na léto :-)

WorldByBella

pól řekl(a)...

no v ten den zrovna moc léto nebylo :D ale moc pěkné a povedené fotky!

Denisa řekl(a)...

Veľmi pekné foto. A u nás už snežilo, teda.. Škoda leta.

frenkiesgirl řekl(a)...

teda, ta prvni fotka je naprosto kralovska!! uzasna!! a strasne ti to na ni sekne!!
BTW. ten kalendar s akcema je skvelej napad!!!

Katie řekl(a)...

Tyna: ano, Mando diao jsem si nenechala ujít, mám je moc ráda :)

Joll: tak když je to všechno automatické, není zas těžké s tím fotit :D kdybych měla fotit tím tvým, tak mám jen černé šmouhy asi..:D

pól: byla zima jak prase no :D ale bylo léto!

frenkies: díík! vyber nějakou, na kterou půjdeme spolu :D