29.10.12

I heart fall tag

Na youtube už delší dobu probíhá podzimní tag a já se rozhodla, že se taky zapojím, i když ne přímo videem :). Venku to sice moc podzimně nevypadá, ale doufám, že se podzimní dny ještě na chvíli vrátí.

Protože je tento tag americký, tak jsem pár otázek, které se nehodily vymazala a pár jich zase vymyslela navíc, dohromady jich je 7.
Budu ráda, když se připojíte a tyhle otázky zodpovíte!

p.s. Dnes v Roxy v rámci free mondays budou Peter Pan Complex. Potkám se tam s někým?

1. Oblíbený podzimní produkt na rty


Rtěnka Rimmel - Burgundy Lustre. Na podzim jako dělaná, dá se dobře vrstvit od nenápadné vínové až po upírskou fialovou. A taky scrub Bubblegum z Lushe, na podzim a v zimě se mi vždy hodí.

2. Oblíbený podzimní lak na nehty

Vybrala jsem tři. Třpytivý Zoya Nova, vínový Essie Velvet Voyeur a opět třpytivý HM Wawawoom.

3. Podzimní drink

Asi stejný jako v kterékoliv jiné období - káva! :) A taky různé horké čokolády a moccacino. Slyšela jsem taky, že mají ve Starbucks jablkovou kávu ze zimní edice, to asi budu muset vyzkoušet.

4. Oblíbená podzimní svíčka

Je vidět na prvních dvou fotkách. Skořicová z obchodu Butlers (na Floře), naprosto dokonale voní! Jen kdyby byla větší...:)

5. Oblíbená podzímní šála/doplněk


Šál ze Zary jsem nosila už loni a letos budu zase! Hodí se mi téměř ke všem kabátům a vcelku zahřeje. Dalším doplňkem jsou Wesc sluchátka, které skvěle hrajou a taky zahřejí uši,haha.

6. Oblíbený podzimní film

Přímo podzimní film nemám, ale je pravda, že když se brzy stmívá, tak spíš zůstanu doma a pustím si nějaký film. Rozhodně se pobavím u něčeho od Woodyho, doporučím vám třeba Prokletí žlutozeleného škorpiona.

7. Oblíbená hudba na podzim

Posledních pár dní poslouchám střídavě Lenku Dusilovou a The Horrors. To jsou teď mé podzimní jedničky.


Inspirace pro I heart falll - video od Ingrid, video od Joyeho

5 komentářů:

joss řekl(a)...

horrors! momentálně mám horrors mánii :) zrovna poslouchám jejich druhý album.

Carrie řekl(a)...

To je hezký post - ta svíčka hrozně zůtulňuje fotky :) sluchátka mě pobavila - mám totiž takhle kossy, vůbec mi nesluší a vlastně se mi ani moc nelíbí..ale proti větru?! Bezkonkurenční :DD takže v těchto měsících jsou mými věrnými přáteli :D

Carrie řekl(a)...

Jsem se tak snažila abych ve slově zůtulnila měla u s čárkou ale ipad prostě odmítá, takže pardon :D

Kyky řekl(a)...

Naprosto bezva výběr, Zoya Nova je fešanda jak se patří!

Katie řekl(a)...

joss: ano! já to druhé slyšela jako první, takže teď spíš poznávám to první :D

carrie: :D taky v nich vypadám podle mě dost blbě, ale když je dáš na čepici, tak už to tak strašné není a uši jsou v teple <3

Kyky: to teda! třpytky forever :))