31.10.12

Halloween

Kdysi jsme s kamarádkou přejmenovaly Halloween na Hellovínek a znamenalo to pro nás ten den vypít co nejvíce vína :). Dnes to tak bohužel není, ale večer se chystám na pravou Halloweenskou párty! Sice jsem se to dozvěděla teprve před chvílí, takže vůbec netuším jaký bude můj kostým, ale možná bude stačit, když tam přijdu nenamalovaná :))

Jdete večer na nějakou Halloweenskou párty? Nebo už jste byli o víkendu?


6 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

Ta fotka je super! :D Já se na halloweenskou párty taky chystám. Kam jdeš? Třeba se potkáme :D

▲Tyna řekl(a)...

bezva fotka, taky mám jednu upíří:D

Alice řekl(a)...

hohoho bojim!
a já tyjo neslavim nepřevlíkám nic - tak jsem si to užila loni v Holandsku že mám nějak poct že to těžko přebije něco tady... (ehm ano utápim se v nostalgii!)

Foly D. Sante řekl(a)...

kočka si! My ideme s Bekou dnes! Ale tiež vôbec neviem, čo na seba

VIP-er řekl(a)...

Ty oči jsou famózní!

Amely Rose řekl(a)...

katie you are so pretty, even with such a scaring halloween make up!

want to follow each other? i will defiently follow back

my blog:
http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/