19.09.12

When I´m sick...

...posledních pár dnů jsem stonala a tak jsem strávila dva dny doma v posteli s čajem a ležení prokládala zdravotními procházkami :)

Teď už se cítím více fit a zítra se těším na jeden nový zážitek, o kterém budu referovat!

V pátek mě čeká challenge - jdu na módní přehlídku a rovnou odtud se chystám do Národního divadla. Co si obléct? To bude ještě těžké :).

Na víkend se strašně těším, přijede za mnou moje drahá mami, takže budeme chodit po městě a náš velký víkend zahájíme právě v pátek přehlídkou a divadlem.

Co máte v plánu vy?

 Snídaně + aspoň pár lepších zpráv.
 Vycházková obuv.
 Je to tady! Podzim.
Horká Milka čokoláda po procházce na zahřátí :).

11 komentářů:

Tereza♥ řekl(a)...

Jééé, víkend s maminkou závidím! :)
A Vogue také :)
Tereza♥

téra řekl(a)...

ten tácek, a ten hrneček!!!!:)

Alice řekl(a)...

vyfoť jak jsi to vyřešila!
a ten tácíček je boží potřebuju takovej! (na jedení posteli na koleji :D )

Jane řekl(a)...

Ten hrneček je Marks and Spencer, že? <3

Ž řekl(a)...

ach Vogue! E>

Eeve řekl(a)...

jůůů, kaštany. měla bych vyrazit asi taky do ulic :D
s mamčou si to užijte!

▲Tyna řekl(a)...

krásné fotky:)) ta prvná snídaně!:)
a ten outfit pak ukaž, jsem zvědavá!
já jedu dneska domů z olomouce..konečně! a budu se svým drahým a chvílema s mamkou :D

M. řekl(a)...

Děláš si srandu, že ta extrémně tlustá bichle je VOGUE?!
Kde jsi ho sehnala prosím Tě?? :)

Kristýna řekl(a)...

Jé, ten hrneček :)

Katie řekl(a)...

M.:přes internet, ale viděla jsem tohle vydání i třeba v Luxoru na Václaváku :)

Jane: jojo,Marks z lonska :)

Terezka řekl(a)...

Nejlepší tácek! :)