23.09.12

Sunday talks

Dlouhý víkend! A krásný. S mum jsme toho stihly strašně moc, hromadu skvělého jídla a pití, páteční přehlídku Jindry Jansové v rámci Dreft Fashion Weeku, představení Cyrano z Bergeracu v Národním divadle, hrnčířský jarmark na Kampě.. taky v sobotu večer s Háňou BOŽÍ koncert Kapitána Dema v Akropoli. Opět nechyběly hitovky jako Mám přítele nebo Smrdíš. A párky a rohlíky taky rozhazoval! :D
Dnes už jen skvělý oběd, přecpání se v Erhartově cukrárně, doprovod na vlak, drink s Marketuli v Kávovarně a domů ODPOČÍVAT.
Jediné, co jsem nestihla bylo fotit. Tak aspoň pár momentek, co jsem stihla ještě v pátek.
Co jste dělali o víkendu vy?

 Jiřiny.
 Vařím, haha.
A Deviant má konečně košíček! Mám radost.

7 komentářů:

Christine řekl(a)...

Skvělý víkend jsi měla, jak to tak čtu :) Já jsem byla v sobotu na svatbě a dnešek byl takový odpočinkový s přítelem :) Takové klidné neděle mám stejně nejradši.

Alice řekl(a)...

to zní jako super víkend :) a fakt žeru tvoje kolo!
a já se flákala a užívala si - zejtra už škola takže to bylo třeba :)

▲Tyna řekl(a)...

no mňam! a žeru to tvoje kolo!! (teď jsem si všimla, že Alice nade mnou to už stejně vystihla dřív, ale já to tak prostě cejtim!:D)

Simply MeMe řekl(a)...

Ten salat vypada fakt mnam. Fotka kytek krasna. A zavidim vsechny ty aktivity v Praze, jak ta mi chybi!

Delli řekl(a)...

Měla si parádní víkend :) A to kolo <3

crazy pig řekl(a)...

košík na kolo jsem dřív měla spojený s tlustými dámami, co tam nacpou igelitku a jedou pro rohlíky... ale je to neuvěřitelně praktická záležitost! :D

Barbora řekl(a)...

juj aky pekny košík:))