03.09.12

Sunday talks about music

...alias to, co v poslední době poslouchám nejvíc. Většinou to nejsou žádné novinky, vracím se ke kořenům. Člověk by ale neřekl, kolik lidí třeba nezná ŽÁDNOU píseň od The Rolling Stones, The Smiths nebo Oasis! Zato já chci znát všechny a taky příběhy okolo (proto čtu hromady životopisů :). Kromě toho jsem se taky opětovně zbláznila do Prago Union, takže docela nelogicky střídám rock s hiphopem :).
Tady je můj letní/přichází podzim výběr.
Co posloucháte vy? Ráda si pustím vaše tipy :).

9 komentářů:

Jane řekl(a)...

Oasis, fuuuu! Prago union! Teda! Díky za připomenutí. :P

Amy řekl(a)...

Myslim ze mame podobny vkus, mam te i na lastku :) Zrovna vcera jsem poslocuhala novy album The Vaccines, zkus to :)

Ivets perspective řekl(a)...

ja posloucham uplne vsechno... od soucasnyho mainstreamu, po treba indie rock:) ale vcera jsem si stahla posledni desku xindla x a neuveritelne me bavi, jak si hraje se slovy ve svych pisnickach :)

http://www.ivetsperspective.com/

Alice řekl(a)...

wow super songy! myslim že spolu bysme si mohli pěkně posedět a poslouchat hudbu :)

joss řekl(a)...

Lou Reed je klasika, miluju tu písničku a momentálně poslouchám Grahama Coxona, docela dobrý:)

ceder řekl(a)...

http://www.youtube.com/watch?v=FKnOYSWT5BM (obzvláště kolem 7:15 je to vychytaný)

a nový the xx

Katie řekl(a)...

Amy: na to jsem moc zvědavá, pustím si! :)

Ivet: Xindla jsem měla kdysi ráda, nevěděla jsem, že má nové album! Pustím si :)

Alice: tak uděláme někdy hudební dýchánek!

joss: hmm, Graham je dobrej!

ceder: díky :) na xx jsem zvědavá :)

Kristýna řekl(a)...

Mňam, Smiths ani Prago jsem už dlouho neslyšela :)

Barbora řekl(a)...

dobry vyber...