13.09.12

Ideální večer

Výborná káva (Guatemala, Mama Coffee) z Beatlesáckého hrnku, voňavá svíčka a zářijová americká Vogue = ideální způsob jak strávit volný večer.
Myslím, že 916 stránek mi pro dnešek bude stačit :). A když ne, přišla mi dnes nová kniha o Georgi Harrisonovi. Pro srovnání vyfoceno s "nejtlustší" letošní Elle.

Co plánujete na večer vy?




14 komentářů:

Ronnie řekl(a)...

hrnček <3

pól řekl(a)...

já dnes asi u filmu s vínem a hermelínem!

téra řekl(a)...

ten hrnek:)

Winnie řekl(a)...

och, ten Vogue vypadá skvěle! jde sehnat i někde u nás?

Romana řekl(a)...

Slouhlásím s nadpisem. Taky ybch chtěla takový večer ;))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Pravdu Mám Já řekl(a)...

jen škoda těch reklam :/

Foly D. Sante řekl(a)...

keď ho "dočítaš", požičiaš?:)

Anonymní řekl(a)...

Ten Vogue je úplně na prd, 80% z časopisu jsou reklamy...

Alice řekl(a)...

teda to je krásná bichle! hned bych se začetla/zaprohlížela :) a mi teda reklamy fakt nevaděj - jsou to většinou skvělý fotky se špičkovejma modelkama ve špičkovejch hardech tak co :D

Zuzankita✝K. řekl(a)...

vsetci máte ten vogue aj ja chcem...

www.karissaworld.blogspot.com

Diary of Mia řekl(a)...

wow ten Vogue teda je!

Katie řekl(a)...

no,já myslela,že reklamy budou tak polovina časopisu a je to rozhodně víc jak půlka! úvodník šéfredaktorky je až někde na straně 300.. takže mě to trochu zklamalo, ale ještě jsem se neprolistovala až na konec, tak uvidím :)

no,ale ty reklamy jsou fakt hezký! a jsou na různě texturovaných papírech, tak se to dá přežít, jak říká Alice :)

jinak je objednaný přes CZ PRESS (czpress.cz):)

Foly: půjčím, ale musíš si přijít :D je hrozně těžkýýý



Martina řekl(a)...

fotky mají super atmosféru <3

M. řekl(a)...

Tak už jsem se dočetla :D
A kolik Tě stál??
Přemýšlím, že si ho taky objednám, ale asi to bude pálka :D