16.09.12

GREEN

Fotky z minulého víkendu a premiéra zelených šatů z Asosu. Myslím, že jsem potřebovala trochu barvy než přijde tlumený podzim :).
Růžovou kabelku mám už skoro tři roky, koupená na Kypru. Pořád z ní mám radost, líbí se mi, že je prošívaná srdíčky, to mi přijde docela nezvyklé.

Mějte hezký zbytek víkendu, já se stále snažím vyléčit z nachlazení, tak snad v pondělí budu už fit!



šaty asos, náramek HM, brýle jsou z Firmoo 

11 komentářů:

Kass.enka Bows řekl(a)...

Kabelka je vazne skvela:)

Kristýna řekl(a)...

Jsem nikdy nemyslela, že tohle na fotky outfitu napíšu ale: Proč tu jako není víc fotek těhle šatů? Ale takhle zběžně se mi zdají skvělé :)

▲Tyna řekl(a)...

super šaty! sluší ti to:))

P řekl(a)...

skvelá kabelka :)

www.lerosep.blogspot.com

téra řekl(a)...

moc Ti to sluší! a ta kabelka je šmakozní:)

Curly Kate řekl(a)...

krásne šatičky:)

pozývam ťa na giveaway


http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

Zuzankita✝K. řekl(a)...

náramok :)

www.karissaworld.blogspot.com

Katie řekl(a)...

Kristýna: protože na dalších fotkách s tím zeleným pozadím nešly skoro vůbec vidět. S focením barevných věcí nemám zkušenosti,tak to tak dopadlo :)

jinak děkuji! snad budu mít ještě příležitost si je obléknout než přijde zima :)

Alice řekl(a)...

vypadaj fakt pěkně! barva super!

Gabulka řekl(a)...

Ty šaty mají krásnou barvu !
Sleduju ! :)

gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

Evelyn řekl(a)...

Rožová a srdíčka, to je kombinace! :) Moc krásná kabelka!