06.09.12

Co budu nosit na podzim

Don´t worry, neuvidíte žádné NEW IN od Romwe a kdovíčeho. Letos na podzim (který se opravdu nezadržitelně blíží) budu nosit hlavně kousky, které mám už delší dobu, pořídit si chci akorát TEPLÝ SVETR, boty a ty barevné kalhoty z kolekce Missoni a Lindex! (U těch si ale pořád nejsem jistá, jestli jsou jen po kotníky nebo delší. Snad budou DELŠÍ! Prosím.) No, a možná nějakou koženou bundu.
Obměnila jsem hlavně doplňky a ty vám dnes představím.

Klobouk. Pro mě nutnost číslo jedna. Opravdu ráda nosím klobouky, a tak jsem byla nadšená, když jsem tento objevila v second handu v Holešovicích. Za 60 Kč! Dvojnásobná radost. K mým černým outfitům bude perfektní.
 Sluneční brýle. Přece jen je třeba si chránit oči, i když slunce přímo nepraží. Tyto jsou z firmoo, kde mají skvělou akci pro nové zákazníky - první objednané brýle jsou zdarma! Platí se pouze poštovné. Patří tam nejen sluneční brýle, ale i dioptrické. Mě přišly asi za týden a ještě ve velmi praktickém pouzdře :).

 Náhrdelníky. Trojúhelník je z ebay.com (asi za 1 dolar) a křízky z asosu.
 V zimním období ráda nosím tmavší rtěnky. Tuto Lancome mám už druhý rok. Lesk na rty KissGloss je z Rossmanu od značky NYC. Mají tam teď na tuto značku velké slevy, takže mě stál asi 35 Kč!
 Oční linky Bobbi Brown (02 Sepia ink) a vesmírné oční stíny Essence (Divas love drama), které se na očích smíchají pokaždé do jiného odstínu! Miluju je.
Co budu číst na podzim... Chci přečíst co nejvíce knížek, než mi začne škola, takže jsem zase udělala nálet na knihovnu :). Už mám přečteno asi polovinu, mám v plánu číst tak moc, jak jen budu stíhat!

Co budete nosit na podzim vy? 



7 komentářů:

téra řekl(a)...

Ty náhrdelníky, ten klobouk, ach:) a ty stíny si koupím! xxx a co se týče knížek, chválím moc:) xxx já bývám věrná černé klasice. podzim miluju právě proto, že na ulicích už nepůsobím jako černá můra na lidi, je nás tam takových víc:) ale celkově mě baví kombinace černé, bílé, šedé a vínové:)

Pravdu Mám Já řekl(a)...

Ten klobouk! Ach! Taky chci, aby mi slušely klobouky a čepice, ale mám obrovskou hlavu a k tý klobouky nepasujou :D :D

MeowNEKI NEKO řekl(a)...

Allen Ginsberg <3

Kass.enka Bows řekl(a)...

Ty náhrdelníky jsou fakt pecka:)

Simply MeMe řekl(a)...

Jak se ti libil Burroughs? Doporucila bys ho? Hledam nejakou literarni inspiraci :)

Diary of Mia řekl(a)...

Ten klobouk je parádní, taky ho chci nosit na podzim!:)

Aravisina řekl(a)...

Jak tak koukám na ty knihy, chytla tě nějaká beatnická vlna co? :)