03.08.12

That Book

Snažím se knihy spíš půjčovat v knihovně než kupovat. Výjimku však udělám vždy, když se kniha týká Beatles/Andyho Warhola/Rolling Stones... Takže to dopadlo tak, že mám další knihu ve sbírce. (Vůbec nebudu počítat ten životopis Paula McCartneyho, který jsem si koupila dnes v antikvariátu, ehm.) Tentokrát je napsaná přímo jedním z The Beatles - Johnem. Jsou to povídky a básně. Plus jeho ilustrace, které jsou dost zajímavé. Zatím jsem přečetla kousek a musím se přiznat, že hned první povídku jsem musela číst dvakrát, než jsem ji pochopila :). Tak uvidíme, jak budu pokračovat...

Co rádi čtete vy?




btw. koupila jsem ji tady

8 komentářů:

Ronnie -L řekl(a)...

vyzerá to zaujimavo :))

Wendy Ká řekl(a)...

skvele vyzera^^

téra řekl(a)...

vypadá to skvěle! já čtu tak nějak všechno. nicméně nejvíc mě baví Murakami a Rowlingová:) a pak mám ráda Irenu Douskovou a Jaroslava Havlíčka.

Alice řekl(a)...

tak to potřebuju!!! já si teď koupila v antikvariátu klasiku - Zvoník u Matky Boží a ještě sbírku od Karla Hlaváčka - dohromady za 70Kč :)

Kat řekl(a)...

Lennon psal povídky?To si musím někdy přečíst, dík za tip ;)

Barb řekl(a)...

Juu!

K řekl(a)...

Tu musím mít!!! :)

Piotra. řekl(a)...

znie to skvele ! musím sa po nej poobzerať :)