27.08.12

Sunday talks o fotografování mobilem

Mobilním telefonem jsem vždycky fotila hodně, různé momentky a tak, ale teď mě to "chytlo" ještě víc! Začala jsem fotit skoro každé jídlo a to už je myslím diagnóza, haha. Instagram sice nepoužívám (to by mi ještě scházelo :), ale i tak jsem se rozhodla s vámi o některé postřehy z posledních asi dvou týdnů podělit.

Fotíte taky mobilem každou blbost?






23 komentářů:

Robin Bery řekl(a)...

dejme tomu lepsi kvalitu ! ...
outfiut dve, nice one

Banana and Mandarina řekl(a)...

také trpíme touhle nemocí si všechno fotit, mě nesmírně baví jídlo, to vypadá vždy tak krásně! :)

Jane řekl(a)...

Random fotky jsou prima. :)

M* řekl(a)...

taky fotím pořád a všechno :D , jen ne mobilem, ale normálně zrcadlovkou...a jsem s tím někdy dost otravná:D

Krolling-done řekl(a)...

já mobilem nefotím vůbec :)

Kass.enka Bows řekl(a)...

Taky toho fotím hodně mobilem ale ta kvalita je tak příšerná že to nikam nedávám :D

V. řekl(a)...

Já mám v mobilu snad jenom fotky mýho pejska :D

téra řekl(a)...

moje požadavky na mobil jsou tristně nízké, proto mám nokii, kde napíšu sms a zavolám si. vyfotit sice něco můžu, ale kvalita je neskutečně nízká:) ale tyhle Tvoje fotky jsou paráda. randomy z mobilu mě baví nejvíc.

Foly D. Sante řekl(a)...

vanilkové kafé kdeee???

a vojtu si mi nevyfotila, keď tak rada cvakáš?:D

Ronnie řekl(a)...

výborné fotky:))

Wendy Ká řekl(a)...

fotila som aj ja na mobil, dokym sa mi nepokazil :D a co je to za knihu? (prvy obrazok na poslednej fotke)

Katelin. řekl(a)...

Taky fotím vše, proto jsem si pořídila instagram :D Moje závislost :D
http://nothing-about-all.blogspot.cz/

Romana řekl(a)...

Zrcadlové fotky jsou nejlepší :DD

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Alice řekl(a)...

můj mobil fotí tam mizerně že vlastně vubec... ale kdybych měla nějakej lepší tak fotim furt takže tě naprosto chápu! a baví mě to :)

▲Tyna řekl(a)...

jo! taky používám mobil spíš jako foťák :D a ty tvoje fotky jsou super!:)

CURLY-KATIE řekl(a)...

skvělý fotky :-))

pól řekl(a)...

uplne stejnou fotku z Ovocnaku mam!!!!!!!! btw co to pismo fotkama? uzis se s grafikou? ;)))

Katie řekl(a)...

díky všem!

Foly: vanilková káva je z Kávovarny v Lucerně a Vojtu jsem ti nevyfotila, protože měl hnusné ORANŽOVÉ tričko, to nechceš! :D

Wendy Ká: Je to Kočka v nás od Williama S. Burroughse

SABINNA and DAVID řekl(a)...

great pics, the cocktail looks delicious! :)

xx, Sabinna and David
Broken Cookies

Natt řekl(a)...

Vies ze si mi prave asi vnukla napad? 8383838848 takych fotiek v mobile mam
takych blbosti akokeby :D
na blog som to nechcela davat, tam davam radsej fotky fotene nikonom mojim :D

Mozno z mobilu dam tiez nejake fotly do postu random. Hehe :)
Natt

karla řekl(a)...

oranžove kalhoty a podložka pod cosmsopolitanom idú k sebe skvelo

Simply MeMe řekl(a)...

Mega kolaz, miluju takoveto stripky ze zivota :)

Aravisina řekl(a)...

Pěkný fotky!