13.08.12

Sunday talks o festivalu

V pátek jsme se s Haniou vydaly na Open Air festival. Ten den jsme se těšily na vystoupení kapely 100°C a na Fatboye Slima. Příjemně nás překvapila skupina Beatburger Band, na kterou jsme narazily v podstatě náhodou a zůstaly na jejich koncertě až do konce! V sobotu jsme potom spěchaly na Prago Union (tohle je pro všechny flinky a floutky :), Kapitána Dema a taky Mando Diao, kteří zahráli mou nejoblíbenější - Mean Street, takže jsem měla po zbytek večera ohromnou radost :). Kapitán Demo nám zarapoval nové kousky (velmi nás zaujal track s názvem SMRDÍŠ) a následovala cesta domů, do Prahy.
Festival jsme si moc užily, hlavně i protože jsme tam NESPALY, ale jely jsme v pátek i sobotu po programu domů. Pití zdarma ve Staropramen stranu taky nebylo k zahození :).

Byli jste se někdo podívat?

Tady je ukázka mého pátečního outfitu. Později k večeru jsem ještě přidala koženou bundu a šálu. 


Klobouk je z pánského HM, náhrdelníky ASOS a ebay, košile Camaieu, svetr Mango, džíny FF, taška Mango a tenisky Adidas.

Chystáte se letos ještě někam na festival?

10 komentářů:

Milex řekl(a)...

<3

téra řekl(a)...

já Ti nevím, festivaly mě vždycky lákají, ale nikdy jsem se na žádný pořádný vlastně nevypravila. // a jinak tenhle festivalový outfit je naprosto skvělý!!!

Romana řekl(a)...

Skvělý styl :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Joll Burr řekl(a)...

Slušelo ti to! škoda že jsem nemohla:( ještě bych tak ráda dala nějaký fest ale nabídka nic moc:/

Alice řekl(a)...

byla jsem tam loni a bylo to super :) letos sem žádnej fesťák nějak nezvládla tak mě to docela mrzí... a Prago jéj! :)

MIRTE řekl(a)...

Greattt outfit!!

▲Tyna řekl(a)...

sekne ti to:)

joss řekl(a)...

super outfit, já už nejedu nikam:-)

LaRa řekl(a)...

Ahoj!

Taky jsem tam byla, super pohodový fest :) Nejvíc se mi líbili Mandrage a Fatboják....A našla jsem tě na 2 fotkách : http://www.informuji.cz/clanky/967-fotoreportaz-z-open-air-festivalu/

Katie řekl(a)...

dííky!

LaRa: fakt? omg, to jdu hned zkontrolovat :D