19.08.12

Sunday talks about nailpolish

Posledního půl roku se snažím nekupovat si žádné nové laky na nehty a používat ty, co už mám doma (a že jich je!). Mám i své favority, jako Rimmel - Double decker red (celkově laky od Rimmelu jsou skvělé), Essie - Velvet voyeur nebo Mac - Formidable, které používám stále dokola.
Když jsem ale teď v drogerii v Rožnově narazila na stojany plné krásně barevných laků na nehty, musela jsem si aspoň několik vzít! Pro mě neznámá značka DOR, 1 ks za 21 Kč. Vzala jsem tři a to jsem se musela ještě hodně držet, aby jich nebylo pět nebo víc :D.
Už jsem vyzkoušela ten oranžový a s kvalitním podlakem a nadlakem vydrží perfektně!

Kolik vlastníte laků na nehty?


 Ten vlevo je ve skutečnosti spíše zelený, další barvy docela odpovídají realitě :).


Podlak od Miss Sporty (už mám druhý, přijde mi fakt super a nestojí moc peněž), jmenuje se Nail expert - silk base and top coat, takže se dá používat i jako svrchní lak. Jako nadlak používám Top Coat od NYC, docela rychle zaschne, což je velkou předností.


9 komentářů:

Klára Daňková řekl(a)...

Jestli ti mohu něco doporučit, dojdi si do lékárny (možná i v drogerii budou mít) a kup si lak od Four Seasons - Vápník pro nehty. Nehtům uděláš hroznou radost a lak se dá velice použít jako podklad i jako topper, navzdory barvě v lahvičce je totiž 99%ně průhledný a má krásný lesk.
No a stojí kolem 49,- ;)


Co se týče levných laků - u nás mají od Selene, každý za 20ku. Jsou to ale pidi laky a zatím mám jen jeden - třpytky a musím ale uznat, že vydrží jako topper dlouho (to je u mě 3 dny)

Ivets perspective řekl(a)...

ja jsem jednu dobu byla hrozne hamizna a mela laku doma opravdu spoustu, nejvic asi od s-he (nez udelali ten novy desgn lahvicek a vsechno zdrazili), nekolik od essence z HM. Ale pak me vzdycky prepadne desne uklizeci nalada, srasne veci vyhodim, takze letela do kose i vetsina techto laku a nechala jsem si pouze ty, ktere fakt pouzivam....

mezi moje stalice patri podlak a nadlak od essence (v tomhle pripade jsou vazne kvalitni!) a pak jeden telovy, cerveny a vinovy lak (HM). Vic ani nepotrebuju, protoze kdyz si nehty nalakuju necim vyraznejsim, tak druhy den lituju, ze se mi to nehodi k obleceni a jsem hrozne nesva :D

http://www.ivetsperspective.com

Jane řekl(a)...

Já mám tolik laků a stejně používám asi dva. Nejradši mám svoje čtyři Urban Outfitters. :)

Monika Theimerová řekl(a)...

Aktuálně vlastním 41 odstínů laků na nehty a nejvíce ulítávám na jasných barvách od značky She. Barev prostě není nikdy dost, což potvrzuje jedna má kamarádka ze školy, která vlastní 99 nejrůznějších lahviček :) http://by-adel.blog.cz/1208/makeup-collection

Therezka řekl(a)...

Já mám taky strašně moc laků, ale žádných se zbavovat nehodlám, protože mi je jasné, že hned druhý den po vyhození, bych si s tou barvou chtěla nalakovat nehty :-D. Mám spoustu různých barev nebo odstínů jedné barvy a pořád nemám dost :-D. Naštěstí laky co mám doma mi nezasychají v lahvičce. Ovšem manžel z toho má vždycky třetí Vánoce a občas když jsme někde s kamarády prohodí pár nechápavých poznámek na adresu množství mých laků na nehty... Prostě chlap...

Alice řekl(a)...

já jsem s lakama jak magor - kupuju a pak každej použiju tak jednou...ale stejně kupuju dál :D

SJ řekl(a)...

Achjo, ja uz jsem si zakazala novy laky kupovat :))

Katie řekl(a)...

Klára: fakt je tak dobrý? mamka to používá, ale mě nikdy nenapadlo, si ten vápník pořídit :)

Ivet: nadlak od essence jsem taky měla, takový v černé lahvičce a byl super :) jinak spoustu laků jsem taky vyřadila a porozdávala kamarádkám, nosila jsem v kabelce takovou kosmetickou taštičku plnou laků, ať si je někdo vezme :D

Monika: 41!! wow :D to není málo!

Therezka: mě by taky bylo líto je třeba vyhodit, tak jsem jich hodně aspoň rozdala :) a manžela chápu! když jsem bydlela se dvěma klukama, tak měli dost pořád! a nejen z laků, ale ze všech mých kosmetických věcí :D

Alice: :D jono! já si semtam koupím nějakou barvu, jsem nadšená a pak zjistím,že už takovou doma MÁM. no comment :D

SJ: tos udělala dobře, já mám teď taky zákaz :))

Bella řekl(a)...

Já mám laků "přiměřeně", jestli se to tak dá říct :-) a poctivě je střídám :-)

WorldByBella