16.08.12

On and on I've got nothing to hide

Tak jsem včera byla na koncertu nejlepší kapely současnosti a bylo to FAMÓZNÍ. Foo Fighters jsou v nejlepší kondici a chci je vidět znovu! Od koncertu neposlouchám nic jiného, střídavě si zpívám Monkey wrench a All my life a jsem docela mimo :). Byli jste někdo?

Dnes přidávám ještě fotky ze soboty na Open Air festivalu. Tentokrát i s Haniou, které to seklo! Lezly jsme na balíky slámy, měly slámu v botách a cítily se jak VIDLÁCI :D. Byla to sranda!


 a jedna bonusová duckface! 

9 komentářů:

Jane řekl(a)...

Duckface <3
Od koncertu FF jsem ani nečekala nic jiného než to, že budeš nadšená. :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj
Pomozte mi se zviditelnit
http://www.facebook.com/pages/Dominika-Schülerová-DX/146832228707304?ref=ts

devorelebeaumonstre. řekl(a)...

nice!

devorelebeaumonstre.com xx

▲Tyna řekl(a)...

čupr fotky! a foo ti závidim..achjooo :D:)

Girl with camera řekl(a)...

Já tam byla taky :D A už víc jak 24 hodin si zpívam my hero :DDD Na blogu mam nějaké fotky: http://girl-with-camera.blogspot.cz/2012/08/foos-in-prague.html

Amy řekl(a)...

Jeste dodam, ze FF maji nejlepsi fanousky pod sluncem! :))

Banana and Mandarina řekl(a)...

koncert ff byl megaultrasuperdupernejlepší na celým světě, já si taky nepouštím nic jinýho než je od koncertu :D doufám, že budou brzo tu anebo alespoň někde v okolí, koupila sis nějaký tričko? :)

Mandarina.

Alice řekl(a)...

jako koncert závidim jsou fakt dobrý! a supr duckface :D

Katie řekl(a)...

Banana and Mandarina: nekoupila! vy jo?