20.08.12

Hippies

V sobotu jsme si s kamarádkami udělaly piknik u řeky Bečvy. Vzaly jsme si víno a nějaké dobroty, seděly tam až do tmy a pozorovaly netopýry, jak lítají nad vodou :).
To odpoledne jsem si oblékla svoje nejoblíbenější tričko s Davidem Bowiem a nové, taktéž už velmi oblíbené hnědé kalhoty z Marks and Spencer, kterým říkám "hippies kalhoty". Jsou totiž takové cool a free! :D Moc ráda je nosím, ať už se sandálky nebo s Converskama.


I přestože teď moc nenakupuju, asi si neodpustím, pořídit si něco z nadcházející kolekce Lindex Missoni! Všechny kousky jsou hodně vzorované, ale myslím, že jeden vzorovaný kus outfit skvěle prozáří! Vybrala jsem si tam kalhoty, které budou určitě super s džínovou košilí nebo černým tričkem a docela nenápadný, i když obrovský, plastový náhrdelník :). Jak se vám kolekce líbí?
p.s. 10% z prodejní ceny každého kusu oblečení bude věnováno na boj proti rakovině prsu. To už stojí za zamyšlení, ne?
fotky z lindex.com

9 komentářů:

Kass.enka Bows řekl(a)...

Tahle kolekce mě nějak nenadchla, nebo možná tím jak to zkombinovali na fotografiích. Jednotlivé kousky s něčím neutrálním možná budou vypadat dobře ale takto nee.

joss řekl(a)...

to ani nevím, že tam bude taková kolekce..musim se tam jít podívat!:)

Anne řekl(a)...

Všechno to vypadá úžasně ;)
Nejdřív se mi to zdálo překombinované, ale potom co jsme viděla to video....

Natalia řekl(a)...

TO TRIKO VOLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jane řekl(a)...

ty kalhoty jsou bozi!!!

téra řekl(a)...

Ty jo, nejvíc nejlepčí kombinace, co máš na sobě! úplně pohodová. thumb up:)

E řekl(a)...

zůčastni se sheinside giveaway na mém blogu!

SJ řekl(a)...

Mne se hlavne strasne libi makeup na tech promo fotkach. Ten musim vyzkouset.

Katie řekl(a)...

Natalia: které vole? moje? je nejlepčí! :D

SJ: i mě! jen se bojím,že takové perfektní linky nevykouzlím..

téra: dííky!*