30.07.12

Zenit power

Má drahá kamarádka a skvělá bloggerka Joll, si nedávno pořídila starý Zenit a fotí s ním o 106! Při našem nedávném setkání vyfotila i mě, fotky se mi moc líbí, takže se s ní musím podělit :). Tyhle opravdu staré foťáky mají co do sebe. Ovládání je trošku složitější (je třeba všechno ručně nastavit) proti mému sekáčovému Fuji (zapneš, vyfotíš, vypneš :D), ale o to je pak zajímavější výsledek.

Není to ještě tak dávno, co se fotilo jen na film. Poté přišel obrovský BOOM digitálních foťáků a všichni byli nadšení, že hned vidí výsledek! Teď se ale spousta lidí vrací k filmům s tím, že se těší na to, jak fotky dopadnou, na to překvapení... já osobně sama během měsíce, dvou, než dofotím film, zapomenu, co jsem všechno fotila a pak jsem nadšená.. čemu dáváte přednost?





17 komentářů:

Jane řekl(a)...

Přesně, pamatuju si, jak jsem vždycky byla celá natěšená, jak fotky dopadnou! :) Dneska to mám podobně jako Ty, fotím sem tam na film a pak koukám, co jsem vlastně vyfotila. :D Někde jsem slyšela názor, že se lidi vrací tady k těm starším foťákům i proto, že jsou znechucení/unavení dokonalými fotkami z digitálů. Myslím, že na tom taky něco bude. Každopádně tuhle Tvoji první fotku mám moc ráda. :)

Foly D. Sante řekl(a)...

ja som tiež mala minule možnosť vyskúšať cvaknúť niečo tým Joll foťákom..a sranda to bola. Mi v kuse hovorila: " ale zaostri":D

M. Golightly řekl(a)...

jojo, mam to stejne, fotim bud na Minoltu (system zapni, cvakni, vypni:D) nebo na Canon, kde se taky musi zaostrovat a ted kdyz mam konecne fisheye, se silene tesim, az budu moct fotit na nej:)) Jinak chvalim prvni fotku, je uzasna!;)

joss řekl(a)...

foťáky na film prostě mají své kouzlo, nejlepší na tom všem je to čekání, až se to vyvolá, ale zase dofotit film dá někdy pěkně zabrat...miluju!

Ronnie Llegar řekl(a)...

myslím, že fotky vyšli skvelo :)

Ronnie Llegar řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Kris řekl(a)...

pekne fotky :)
ooo, bubble tea :)

Tereza Clem řekl(a)...

tyhle fotky jsou úžasný, určitě to má co do sebe, jen to vyvolávání a další peníze.. to by se mi nelíbilo :D

Constance Murphy řekl(a)...

Love your flats!

http://heyconstance.blogspot.com.ar/

Donchinka řekl(a)...

jeeej kraaaaaaaaaaaaaaaaaasneeeeee fotecky aj ty!!

Nicole řekl(a)...

Super fotky ale tá druhá je uplne dokonalá :)
Som ta blogu pomerne nová,tak ťa pozývam na svoj blog :)
http://life-with-nicole.blogspot.sk/

SJ řekl(a)...

Ty fotky jsou super. Osobne mam radsi fotky z filmu nez z digitalu, jenomze fotit neumim a z celyho filmu mi vyjde tak jedna maximalne tri fotky :D Na to proste nemam finance :)

she.is.the.one řekl(a)...

Pod na velku make-up giveaway! :)
http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

Katie řekl(a)...

jj, ono to vyvolání něco stojí, tojo! já si většinou nechám jen vyvolat film a naskenovat na cd, to se ještě dá přežít :)

MeowNEKI NEKO řekl(a)...

tieto su krasne! :) ňu ňu havinko!

Kat řekl(a)...

Krásný fotky, líbí se mi i víc než fotky z Diany, což je (myslím) podobný

mafin řekl(a)...

brutalne fotky!