01.07.12

Sunday talks

Červenec! Dokonce je přesně prvního, což znamená, že dnes jsou to dva roky, co jsem se přestěhovala do Prahy! Jako by to bylo včera, bydlela jsem v krásném bytě u řeky na Smíchově s dvěmi kamarády, hledala práci, přihlásila se do školy a užila si spoustu srandy! Ladronka s Marketuli, lítání všude možně, Kampa a bydlení s chlapama taky nebyla žádná nuda :)).
Práci jsem našla, školu jsem stihla dokončit a začít magisterské studium. Za tu dobu se taky přistěhovalo pár přátel, z toho mám radost! Potkala jsem nové lidi a těším se, koho dalšího potkám ještě v budoucnu.
Cítím se trochu nostalgicky. Asi brzy navštívím kluky na Smíchově, uděláme si společně hromadu palačinek a sníme je na balkoně, kam si přitáhneme plazmovou televizi! Jako šéfové, jako kdysi :).
Své dva roky s Prahou pořádně oslavím, červenec bude skvělý! Musí být!
Na závěr přidávám fotku ze zmiňovaného července 2010, fotila nečekaně Bárb.
Tak na další dva roky? Uvidíme, jak dlouho v Praze ještě vydržím!


10 komentářů:

pól řekl(a)...

to to utika! chces se jednou vratit do rodne kotliny nebo nekam jeste dal?

pól řekl(a)...

to to utika! chces se jednou vratit do rodne kotliny nebo nekam jeste dal?

Ace řekl(a)...

do rodne kotliny leda na navstevu v pripade Katie rekla bych :D

Jane řekl(a)...

tyjo! to leti! a cervenec bude skvely! to si pis! strasne se na nej tesim!

Barb řekl(a)...

Luv ya <333

Romana řekl(a)...

To je fakt nostalgie :) budeš na to vzpomínat celý život :)

GIVEAWAY O BOURJOIS :))
http://fashionpuding.blogspot.cz/

Katie řekl(a)...

pólík: někam pryč :)

háňa: jou!

Jane: musí být :)

Bárbuš: <33

Romana: asi jo :))

Joll Burr řekl(a)...

jezuus jaké malé ňuni Kejtinka:)))))

jur. řekl(a)...

to si bola na tej labuti vsak?! ta jesuper :D

Katie řekl(a)...

joll: a ted uz nejsem nuni?:D

jur.: jó, labut je nejlepší!