15.07.12

Sunday talks + DÁREK

Už nebudu psát Sunday talks. Tohle jsou poslední, jistě to nikoho nezarmoutí, už jsem je chtěla ukončit dříve, ale vždycky jsem na to nějak zapomněla :).
Tento týden jsem měla volno, takže jsem cestovala všude možně, byla jsem v Luhačovicích, u babičky nebo třeba na chatě u známých, kde jsme včera hodovali až do pozdních nočních hodin. Bylo to skvělé!
Teď posledních pár hodin doma, sbalím si kufřík a jedu zpět do Prahy. Ve vlaku se podívám na nějaký fajn film a pokusím se tu cestu co nejvíce zpříjemnit :).

Hlavním bodem dnešního postu je novinka, že tento blog má už 300 sledovatelů (301 dokonce)! Mám z toho ohromnou radost, jsem opravdu ráda, že sem někdo chodí a komentuje. A proto jsem už asi dva měsíce zpátky koupila na asosu nejvíc ňuňu ear cuff s ptáčkem, s myšlenkou, že až přijde vhodná chvíle, tak udělám menší soutěž a někomu ho daruju.


Podmínky účasti jsou jednoduché, stačí do komentáře napsat svůj email a tip na nějaký super film, který jste v poslední době viděli :).
Ukončení bude příští neděli 22. července a výherce nejspíš vybere slavný random.org.

Tak se mějte, hodně štěstí a já jdu balit!

51 komentářů:

Jana K. řekl(a)...

pospisilova92@seznam.cz
Nedotknutelní :)

Meg Bingová řekl(a)...

Meet the Feebles, šílenost od Petera Jacsona, nasmála jsem se u toho jak blázen :D Misae3@seznam.cz

Tereza řekl(a)...

Jezis ten je krasnej!:)
21 Jump Street nebo Puss in Boots!
tkohutova@photographer.net :) xx

Finečka řekl(a)...

Sound of noise!
cyanide.bath@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

dominika007@centrum.cz
Můj týden s Marylin :)

Kockandy řekl(a)...

Jako tip na film ti dávám Last Night, libí se mi, že je to film o životě a je tam skvělé herecké obsazení, tak doufám, že jsi to neviděla :)

kockandy@seznam.cz

Veru řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Veru řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Veru řekl(a)...

Naposled mě pobavil film Chňápáci (Grabbers)..taková hororová parodie:)veronika.stockova@seznam.cz

misulina3 řekl(a)...

mklimcakova@centrum.cz
a film Requiem for a dream. Sice to není nic novýho, ale já ho viděla až před týdnem poprvý a říkám si, že je fakt dobrej a byla chyba že jsem na něj koukla až teď :)

pól řekl(a)...

takovejch komentaru najednou.. :D skoda ze sunday talks konci, byla to jista pravidelna davka emoci ;D ;) verim, ze budes i tak psat pravidelne

Barb řekl(a)...

Taky se podivuju počtu komentářů!
Sunday Talks končí a nikdo z nich nesmutní! :( Já teda jó!

Film? Hej asi "Chlapec pojídající ptačí zob" a "Jeff, který žije s mámou".

holaska řekl(a)...

Mně se Sunday Talks libílo, originální článek, který nepíše každá blogerka.
A tip na film: Určitě Across the Universe (muzikál s písničkama od Beatles)

hanca.holasova@seznam.cz

Julia řekl(a)...

mikulcova.julie@seznam.cz
It´s kind of funny story, neklid nebo precious. :)

LaRa řekl(a)...

Lbdkv@seznam.cz
Film : Svět podle Prota :)

GirlieNamedZ řekl(a)...

Ale nieee, ja chcem sunday talks! :/ No filmov by bolo dost, z mnohych ti poradim napr. My blueberry nights, kde hra Jude Law <3 alebo Salmon fishing in the Yemen, My rum diary s Deppom (nic moc, no uz len kvoli nemu odporucam pozriet) no najviac ma za poslednu dobu ocarila Frida, ale tu si uz urcite videla :) A ak chces cistu oddychovku, pozri The Vow s Chasingom, je tam ocarujuci. Maj sa pekne :)

girlnamedz@centrum.sk

téra řekl(a)...

Intouchables, Vrtěti ženou, Last Night:)

s.vega@seznam.cz

Jeannette řekl(a)...

Tip na film jednoznačně Nedotknutelní, Srdce je zrádná děvka a Trainspotting :)
wr55@centrum.cz

Delfa řekl(a)...

fnuk, sunday talk patrili k tomu prijemnemu ukonceni vikendu, pekne navecer s kavickou:(...

jinak filmik Magic Mike:D

Anonymní řekl(a)...

Doporučuju Mamut

slamicka2@centrum.cz

Lumos řekl(a)...

The Avengers :)
itsillegaltokillyou@seznam.cz

Amy řekl(a)...

Svět podle Lelanda, Lars a jeho vážná známost, Half Nelson

amyle@ seznam.cz

Christine řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Denisa Dorotíková řekl(a)...

Nejlepší film co jsem za poslední dobu viděla byl Intouchables :o)
dorotikova.denisa@gmail.com

Romana řekl(a)...

těším se na soutěž :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Týna.S řekl(a)...

tynka.22@seznam.cz
Intouchables :) a pak taky Hunger Games :) ale myslím, že oba už jsi stejně viděla :)

VeruKitty řekl(a)...

veronikastepankova@gmail.com

Bez kalhot;)

verr řekl(a)...

All good things s Ryanem Goslingem a Kirsten Dunst :)
verrsuicide@seznam.cz

Jane řekl(a)...

Jejda, to píše lidí. :D
A ne, nekonči sandej tólks, mně strašně baví! :)
A film? Obhájce! :)

Alice řekl(a)...

tyjo nekonči se sunday talks mě to fakt baví!
a filmy - poslední dobou třeba 50/50, Prometheus nebo Moneyball...tři dost různý věci ale všechno se mi líbilo :)
a jako - chci hrozně moc vyhrát!!! uplně nejvíc ňuňu ptáček totiž!

Adéla řekl(a)...

Katie dela giueuej, no ne XDDD ale je to hezky od tebe <3

Z filmu vubec nevim, co bych ti doporucila, vzdycky mi prijde, ze to, co se mi libi, by se tobe asi nelibilo :D Ale tak jako nejakou klasiku od Kubricka si dej, treba Olovenou vestu :)

adela.zemkova@gmail.com

Zuu řekl(a)...

ahoj koči,
ty jsi taková dobrá duše a dáváš to, co se ti líbí :)
Film doporučím hnedle ten, co jsem viděla dneska a ořvala ho - Perfect Sense. Hodně působivé!

Anonymní řekl(a)...

nikita.l@centrum.cz

Gattaca

bambitka řekl(a)...

A proooooč ? už nebudou :(
Aspoň si ten čas bez nich vynahradím teda koukáním na filmy, které ti čtenářky v rámci soutěže doporučují :)
zkus Sněhurka a lovec

V. řekl(a)...

Jak jako, že Sunday talks končí??! :(
Film se mi v poslední době líbil The Vow a včera jsem se docela pobavila u Magic Mike :)

Barbra řekl(a)...

Tak doufam, ze Sunday talks brzy necim nahradis :)
Vcera jsem byla na filmu The Amazing Spider-Man a muzu urcite doporucit, jinak z tech starsich: Cernobily svet, Vicky Cristina Barcelona :)
barapiskacova@gmail.com

Eva Liliana řekl(a)...

Ježiš, ten je boží! Potřebuju!

Jinak - koukni na Velvet Goldmine.

h.madlenka řekl(a)...

h.madlenka@gmail.com
Toy Story! .)

Mary řekl(a)...

No to si nerob srandu, že to končí!!!

Hm, a film? Naposledy som videla Jonesovi, In time a V ako Vendeta... a Ako porodiť a nezblázdniť sa, to je super :D

Anonymní řekl(a)...

The Music Never Stopped - nádherný film o hudbě, drama :) Pí

Anonymní řekl(a)...

A pak vlastně ještě Detachment :) Pí

Ally.in.world řekl(a)...

allyinworld@seznam.cz

Nedotknutelní a Pařba ve Vegas!

Anonymní řekl(a)...

jsem zásadně PROTI, zásadně PROTI KONCI SUNDAY TALKS!!!! to mi nemůžeš udělat!!!!!
film:
La Délicatesse/Delicacy sice je už AT trochu ohraná, ale v některých scénách se mi moc líbila a hlavně ten film je tak akorát na hnusný odpoledne :)

a kdy dáme zase kapučíno v přeplněným MMCF :) ?

zRádě

Teleska řekl(a)...

Dlouho jsem žádný nový film neviděla, ale z těch starších mě zaujal např. Pianista.
teleska.k@gmail.com

Kika řekl(a)...

kristynasss@centrum.cz

Prázdniny! i když trochu starší film

karolína řekl(a)...

k.belohlavkova@gmail.com

Tak většinou se držím klasiky a dopňuji si filmové vzdělání ;-) takže např. 8 a půl, Cabaret, Bezstarostná jízda atd. ;-)

Anonymní řekl(a)...

Doporučuji norský Mannen som elsket Yngve :)
divorced.luminique@gmail.com

Joll Burr řekl(a)...

Táák Never let me go!
Jsem věrný čtenář!:D
jollburr@gmail.com

ervulenka řekl(a)...

ervulenka@seznam.cz
Tohle je valka!

L. řekl(a)...

zelinska.l@gmail.com
Určitě Intouchables ( Nedotknutelní), je to vážně asi jeden z nejlepších filmů, co jsem viděla! :)

Terezka řekl(a)...

Poradila bych Ti Intouchables, ale to dělají skoro všichni. Doporučím Ti však jiný, sice už starší, ale velice dobrý, a to 500 days of Summer. Třeba tento jsi doposud neviděla :)
teiszz.k@seznam.cz