22.07.12

Sunday talks and winner

OK, tenhle týden jsem šest dnů ze sedmi v práci, takže superbájo! Díky tomu jsem ani nemohla přijít na páteční Bobbi Brown akci, což mě trochu mrzí, protože jsem mohla potkat bloggerky, které ještě neznám osobně, ale i staré známé. Během toho jednoho dne jsem ale stihla jít dvakrát do kina, upéct s Haniou šest slaných štrůdlů a hrát Dostihy a sazky!

V pátek večer jsme byly na filmu Magic Mike (rozhodně nic na přemýšlení, ale velké plus bylo, že tam hrál Mathew McConaughey), v sobotu ráno jsme potom šly na Intouchables, které jsem sice už viděla, ale on je to tak skvělý film, že bylo třeba to vidět znovu :)). Teď ještě nutně potřebuju vidět nového Woodyho (je ostuda,že jsem na tom ještě nebyla, jako největší fanynka) a Polski film!
Dvě kávy na Jiřáku (výbornou tam dělají, kávový klub.eu), pečení a večer ty Dostihy! Akorát už jsme docela zapomněli, jak se to hraje, tak jsme spíš jen kupovali koně a trenéry :D.





Taky vám chci poděkovat za tipy na filmy v mé soutěži! Pár jsem jich viděla, ale většinu ne, takže si je pěkně sepíšu a postupně se podívám! 
Ze všech komentářů jsem vybrala ty soutěžní, vytvořila si tabulku v excelu a potom použila random.org, který vylosoval číslo 41, pod kterým jsem našla Karolínu! Ozvu se! 
Díky za účast, třeba v budoucnu zase něco podobného vymyslím.  

8 komentářů:

Alice řekl(a)...

mňam slanej štrůdl! a dostihy sem nehrála an nepamatuju taky bych asi nevěděla jak na to... a Do Říma s láskou chci taky vidět!

Romana řekl(a)...

Ten štrůdl vypadá dokonale :)

http://fashionpuding.blogspot.cz/

▲Tyna řekl(a)...

tak ty štrůdly musely být dokonalé:)
a dostihy bych si zahrála:D
btw nového woodyho taky musim vidět, stydim se, že se tomu ještě tak nestalo!;)

bambitka řekl(a)...

Jupíí Sunday talks! Jsem hrozně zvědavá, co jsou ty kuličky na fotce s dostihama :)

pól řekl(a)...

<3

Barb řekl(a)...

<3

Bella řekl(a)...

Jéé, co je to na té první fotce?? Vypadá to mňámózně! :-)

WorldByBella

Katie řekl(a)...

štrůdly byly boží, Hania pekla! já jsem očumovala...

Bella: štrůdl před upečením :)