08.07.12

Sunday talks and new shoes

Dnes vůbec netuším, co bych vám tak vyprávěla :). Začalo mi několikadenní volno, tak mám radost, zrovna se chystám do města, podívat se po nějaké středně velké cestovní tašce (takže mé kroky povedou asi do Pumy a podobných obchodů).
Za pátek a sobotu se mi podařilo koupit troje sandálky, což je úspěch a nejen protože stály dohromady míň než 500 Kč. Cože? Jo, fakt!
Here we go.


Cropp town, Pankrác. Šla jsem tam původně s plánem koupit nějaké barevné tričko bráchovi a odešla jsem s těmito sandálky. Za 299 Kč! Už jsem je i stihla vyzkoušet, přežily cestu do Havana baru a zpět, asi se stanou mými oblíbenými :).


Gumové sandálky z Gate. Viděla jsem je poprvé na blogu u Juliette (doufám, že to bylo u ní :) a moc se mi líbilo, jak jsou jednoduché. No a jedny stály 68 Kč (ehm), takže jsem si je pořídila, i s možností, že je po pár nošeních třeba budu muset vyhodit.

Takhle jsem si udělala radost, ještě sehnat tu cestovní tašku a jsem úplně spokojená :). Mějte hezký zbytek víkendu!


11 komentářů:

Eeve řekl(a)...

jsou boží!

Delfa řekl(a)...

ty prvni jsou nadherne Katchenko:D budes kraska!!!!

▲Tyna řekl(a)...

tyyyjo ty z toho Gatu chci taky, vypadaj dobře:)

simona řekl(a)...

tie z Gatu som si kúpila na dovolenku a poviem ti, že držia :D aj keď na slnku sú dosť rozpálené kvôli materiálu :/

Barb řekl(a)...

Dobrý!!!
Ty černý jsem si zkoušela ještě za plnou a chtěla je! Sjedu tam <3

Julianna řekl(a)...

u mňa to nebolo :)
myslím, že u Timei z http://timea-timbo.blogspot.sk/
nevadí, ale inak sú super!!!

Kristina řekl(a)...

Ach, ty z Gate jsou krásné!

Katie řekl(a)...

Julianna: faktžejo!! já si říkala,že je u tebe nemůžu najít :D díky za opravu:))

jinak díky za pochvaly! v těch z Cropp town se báječně chodí, o těch gumových sandálkách se to úplně říct nedá :))

Markéta řekl(a)...

tyhle gumové jsou skvělé, teda pokud tě nedřou jako mě :D mám jich doma strašně moc, ale můžu nosit jen dvoje, protože v ostatních nedojdu ani před dům :D

Sim řekl(a)...

z tych prvych topanok sa asi nedostanem!!!!!!!! su genialne!!

Klára Daňková řekl(a)...

Ty první jsou nádherné a totálně mě dostaly. Jak se v nich chodí? Mám podobné z Humanicu za 599,- a ani jsem neměla puchýře a už se mi strašně sloupala kůže zespod prstů (asi jak je bota volnější a noha mi jezdí po látce) a to používám od Neutrogeny, krém na vyschlá chodidla. Ale zas je fakt, že v těch botkách prochodím i 4 hodiny v kuse tak to asi bude znát na nohou :\\\

www.imiiska.blogspot.com