28.07.12

Sunday talks about movies

Poslední dobou chodím docela často do kina a proto mám pro vás dnes dva tipy na filmy, které jsem tento týden viděla a moc se mi líbily.


Prvním je To Rome with love. Nevím proč jsem čekala tak dlouho (týden po premiéře!) a nešla na to hned! Woodyho filmy (a knihy) miluju, vykouzlí mi úsměv na tváři, sleduju jeho filmy a říkám si "To je ono!". To samé i u téhle novinky. Už při první scéně, kdy římský policista svou skvělou italskou angličtinou začne vyprávět o tom, že v Římě se odehrává spoustu příběhů a on je všechny vidí, jsem věděla, že se pobavím. A taky že jo, pochichtávala jsem se celou dobu! A díky tomu, že v kině bylo strašně malinko lidí (byly jsme s Markét ve Světozoru v pátek 15.45 a sedělo nás tam všehovšudy dvacet), tak jsme si dovolily se smát víc nahlas než obvykle a všechno komentovat :). Měla jsem radost taky z toho, že se ve filmu po dlouhé době objevil sám Woody, jak jinak než ve ztřeštěné roli operního režiséra. 
Nechci prozrazovat nic z děje, abyste byli (příjemně) překvapení, návnadou může snad být, že děj sestává z několika vtipných příběhů. A velké PLUS za ohromné množství dialogů v italštině! Ten jazyk miluju, už se chvíli italsky učím a díky filmu jsem se naučila pár nových výrazů (imbečíííle!).

p.s. Nechci tak moc chválit, ale záběry z Říma mě opět přesvědčily o tom, že Itálie je nejkrásnější zemí!
p.p.s. A to herecké obsazení!!

obrázek ze stránky pinterest

Druhým filmem je Moonrise Kingdom. Ten kromě toho, že měl pěkný děj, tak i krásně vypadal! Kostýmy, scéna, ostrov, nádhera. Děj se odehrává v 60. letech, takže čekejte retro barevné šaty, silně namalované oči hlavní hrdinky...a taky cool brýle hlavních postav! Zaujalo mě i herecké obsazení, uvidíte zde třeba Billa Murraye nebo Bruce Willise, který sice hrál policistu, ten se však úplně vymykal jeho prototypu akčního hrdiny. Také Edward Norton, kterého znám hlavně z filmu Klub rváčů, hrál poťouchlého skautského vedoucího :)

Byli jste v poslední době v kině? Na čem? :) Já ještě NUTNĚ musím vidět Polski film a nejspíš ještě znovu To Rome with love... 

p.s. Mělo to být i o jedné knížce, ale o té vám napíšu někdy brzy...

13 komentářů:

Donchinka řekl(a)...

tak vravis ze To rome with love sa oplati vidiet?? pred par dnami som nan citala recenziu...

Jane řekl(a)...

Woody vždycky sežene skvělé obsazení do filmů! Osobně s ním mám takovej love/hate vztah, ale tohle se mi zdá jako skvělej film a Řím miluju, tak snad až bude chvilka, zajdu. :)

Mary řekl(a)...

To Rome with love potrebujem vidiet! A este sa tesim na dv dni v new yorku

téra řekl(a)...

Moc o tom filmu přemýšlím, zda na něj jít nebo ne. Miluju Woodyho filmy, ale ten poslední Půlnoc v Paříži mě nebavil, tak jsem taková váhavá:)

Ronnie Llegar řekl(a)...

Musím si to pozrieť :)

Alice řekl(a)...

ha zrovna tyhle dva filmy chci hrozně vidět! tak jsem ráda že mám tvé doporučení :) ale nejdřív Dark knight rises!

Foly D. Sante řekl(a)...

tak ten prvý film si musím pozrieť, hlavne po tomto tvojom opise:)

Veronika řekl(a)...

To Rome with love bolo príjemné prekvapenie :). Súhlasím, že tie zábery z Ríma boli dychberúce a Taliansko je jednoducho úžasné <3.

Cravingforbarneys řekl(a)...

You should write in English! Your blog seems super interesting but I don't understand anything!

http://cravingforbarneys.com

This is LN řekl(a)...

Nice movie, following your blog now ! I am a new blogger and would really appreciate if you stopped by my blog and follow back if you like it ! xx
Xx
Hélène
http://www.thisisln.com

Imani Love řekl(a)...

Great post! Your blog is so unique!
x
-Imani Love

Katie řekl(a)...

díky všem za názory! Já jsem na Woodyho zatížená, takže tím se mi ten film ještě víc líbil, ale věřím,že i vy si ho zamilujete... já na něj půjdu brzy znova :D

Mary: jo, dva dny v New Yorku už u nás dávali před pár měsíci a to jsem prošvihla,ale taky to chci vidět :)

Veronika: tak tak! Taliánsko a Taliáni :))

Kat řekl(a)...

Na To Rome with love se chystám, včera jsem se koukala na Midnight in Paris a úplně mě to okouzlilo, ta chci zkusit další Allenův film :)