03.07.12

Oblíbenci za červen



1. svíčka s vůní espressa od značky Bomb cosmetics. Dostala jsem ji k narozeninám od Marketulky, prodává se v obchodním domě MY, jinak si nejsem jistá, kde je možné ji sehnat. Stačí ji na chvíli zapálit a provoní celý byt, jsem z ní nadšená! Snažím se ji šetřit, ale myslím, že si brzo koupím další do zásoby :).
2. knížka - Paul McCartney - Jeden život. Skvělý životopis člena nejlepší kapely na světě. Je to kniha trochu anti-Lennonovská, ale ještě aby nebyla, když je o Paulovi... Už ji mám skoro dočtenou, nemůžu přestat, čtu i ve stoje a za chůze! 
3. objemový kondicionér pro blond vlasy John Frieda. Koupila jsem ho dva měsíce zpátky ve Vídni, krásně voní, vlasy jsou po něm hladké a jdou lehce rozčesat. Konzistenci ale ukazovat nebudu :)).
4. oční stíny Maybelline Color tattoo 06 - Eternal gold. Taky z Vídně, ale myslím, že už se začaly prodávat i u nás. Používám je jako oční linky, ještě jsem se neodvážila dát zlatou přes celé víčko, ale brzy to vyzkouším.

1,2. makeup Bourjois 123 Perfect (52 Vanilla). Lehký makeup, na léto ideální, má matný finish. Používám ho už více než měsíc a dost jsem si ho oblíbila, velké plus má za praktickou pumpičku.
3. tonikum Avéne - Cleanance. Čístící tonikum, hezky voní a mám z něho opravdu dobrý pocit a lepší pleť. Měla jsem ho v balení společně s krémem, proto vypadá tak hrozně, bylo to slepené dohromady nálepkou :/. 
4. balzám na rty Carmex. K tomu nemám moc co dodat, je mátový, skvělé voní a hydratuje! Objednala jsem ho na asosu.

A jací jsou vaši současní oblíbenci? 

6 komentářů:

Hanyzka89 řekl(a)...

Prijemne tipy, hlavne knizka, Beatles obecne jsou moje velka srdcovka:)
Posledni dobou mohu z kosmetiky jen a jen doporucit sampon a masku od Dove Intense Repair a na leto je podle me super sprchove zele od Lush Whoosh!

pól řekl(a)...

a kde jsem já? :D

Eva Liliana řekl(a)...

Carmex chci taky vyzkoušet! A knížku přečíst :D

Adéla řekl(a)...

"Konzistenci ale ukazovat nebudu." XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ten make-up od Bourjois v NL nemame :( tady je jen Healthy mix a HM serum a ty mi nesedi konzistenci :(

Katie řekl(a)...

Hanyczka89: po té masce se podívám, něco takového přesně potřebuju :))

pól: no toto! o tobě klidně napíšu spešl článek :D

Eva Liliana: jo! ten carmex i tak hezky chladí, to se hodí na léto! a knížku fakt doporučuju :))

Adélka: není? škoda! já jsem si ho zamilovala,...ty healthy mix mě moc nezaujaly :)

evie řekl(a)...

ja doma ten carmex mam, ale moc ho teda nemusim, kazdemu sadne nieco ine a na blogoch vidim, ze je dost oblubeny. na 123 som pozerala v obchode, ale pre kupou ma zachranili domace zasoby:D