11.07.12

My room

V tomto pokoji bydlím už téměř dva roky a dá se říct, že jsem se docela zabydlela. Většina zařízení je z IKEA a doplňky posbírány všude možně po světě. Taky mívám v pokoji kolo, pokud vím, že třeba delší dobu na něm nikam nepojedu, tak si ho vystavím v pokoji a kochám se :).

ROOM TOUR je další z témat, které mě baví na youtube apod. Nejen, že můžeme trochu nahlédnout do soukromí ostatních, ale taky je to skvělá inspirace při zařizování vlastního interiéru, že?






23 komentářů:

Barb řekl(a)...

Koutek s kolem a polštářek! ;)

Mně se u tebe líbilo už před dvěma lety ale ;) :*

▲Tyna řekl(a)...

ty máš bezva pokoj:)

Mia řekl(a)...

Tak to se mi teda mooc líbí!!

Anonymní řekl(a)...

dneska sem tě viděla v rožnově, myslím:) moc ti to slušelo!

Kristina řekl(a)...

Taky miluju room tours, a to kolo vypadá v tom rohu božsky:)

Kristina řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Alice řekl(a)...

máš to tam fakt hezký! :)

téra řekl(a)...

líbí se mi to moc:) a jsem ráda, že jako jediná nevystavuju kolo v interiéru:XDDD a nejvíc mě stejně baví ty knížky. při nejbližší příležitosti si půjčím v knihovně woodyho:)

MeowNEKI NEKO řekl(a)...

paci sa mi! taka minimalisticka! bike doma je super :D a aj ten rad s vesiakmi, taky chcem!

Pravdu Mám Já řekl(a)...

Nu, nejvíce mě zaujala podlaha tvého pokoje, protože je prostě úžasná! A teď je z toho asi cítit ironie, ale není tomu tak :D

Markéta řekl(a)...

jé, máš stejnou židli, koberec(na židli)a věšák :D ale máš to krásné! moc krásné!:))

Becca řekl(a)...

krása! ale mohla si viac pofotiť :) inak to je dosť podobné ako u nás, ale vy máte stokrát krajšie parkety :D

Hanyzka89 řekl(a)...

Naprosto souhlasim, take mam room toury moc rada:)
A mas moc hezky zarizeny pokoj:)

Fashion is my road řekl(a)...

Love these pics!
I'm your follower, followback if you like my blog! Kiss Kiss

Discover the blog-magazine of the moment!
www.fashioismyroad.blogspot.it

Markéta Trpišovská řekl(a)...

Ty polštáře jsou skvělé :-)

Simply MeMe řekl(a)...

Miluju room tours! tvuj vypada fakt super, schvaluju knizky a ta zidle s polstarem je skvela!

Martin řekl(a)...

Báječnej pokoj!
Ohh a ty polštáře!)

Joll Burr řekl(a)...

jo to je! a na ten tvůj jsem já obzvlášť zvědavá takže jako fotky boží ale doufám že mě i někdy pozveš na návštěvu!!!:D:)

Ajvn řekl(a)...

jeej veľmi pekne to máš zariadené :) ten vankúš je úžasny a aj ten bicykel :D

Katie řekl(a)...

díky za všechny komentáře!:)

Barb: no,já to tam mám pěkný už od začátku žejo, ale pořád zvelebuju :)

Anonymní: fakt? jsem v Rožnově do dnes, tak to je náhoda :))

téra: woodyho si přečti a pak pověz! já ty jeho příběhy semtam nemůžu vůbec pochopit :))

Pravdu máš ty: podlaha se ti líbí? mě též! mám nejhezčí, každý pokoj má jinou, ale ta moje je nej prostě :D

Joll: tož já tě pozvu! ať se tam můžeš checknout :D

their imagination řekl(a)...

I really like it. I would like to see how the whole room look :)

joss řekl(a)...

moc hezký kolo!

consuelle crystal řekl(a)...

perfektní pokoj! miluju ten kožíšek a neonovy koralky