04.07.12

Katie the biker

B: "A buď pořádně fešn, vyfotím tě. Hlavně ne nic černýho zas obyč. Ať je co k focení, detaily a tak!"


Tak se bezradně koukám do svého šatníku. Nemám nic fešn! Já nejsem vůbec fešn. Nemám kalhoty ušité z šátku, nic s peplum volánem kolem pasu, neonový kalhoty, topy, boty na podivném rovném klínku. Nic takovýho nemám. A asi ani nechci.
Ještěže nemám fashion blog, to bych už byla dávno ztracená! :D Je to tak, že můj "styl" je opravdu dost jednoduchý, černá, bílá, džínová košile, kožená bunda... Nic fešn! Že bych si něco pořídila? To asi těžko, předevčírem jsem se byla podívat po obchodech a téměř nic se mi nelíbilo. A když jo, tak mi to nesedělo (plavky adidas by Stella McCartney! Proč! Ty jsem málem obrečela...).
Takže budu i nadále ne-fešn. Ale pozor, brzy vám ukážu, jak jsem si odbarvila džíny, to možná trošku fešn je! Ještě ale nevím, jestli zůstanou dlouhými džíny nebo z nich budou šortky, to se ještě musím rozhodnout. 

A tady jsou fotky, kde vidíte, jak jsem rezignovala a oblíkla si tričko, které za mnou krásně vlaje, když jedu z kopce a mé oblíbené špinavé Conversky :). Stříbrná taška je z Manga, koupila jsem ji na Kypru v létě 2009, pořád slouží a hlavně docela dobře drží na kole :D. Top HM, šortky Stradivarius (ale taky už z léta roku 2009), brýle Asos, hodinky Swatch, prstýnky z Topshopu, ale jsou ručně postříbřené, protože originální barva byla hned zrezivělá. 

Fotila Bárb






19 komentářů:

Mary řekl(a)...

to mi povedz ako sa striebria prstienky!

ve řekl(a)...

dobry kolo!!:-)

Nat řekl(a)...

Máš fešn kolo! :)

▲Tyna řekl(a)...

tak to kolo je teda boží:))

Eva Liliana řekl(a)...

Poslední foto ovšem zabilo :D <3

Barbora řekl(a)...

nemusíš byť fešn, štýlová si tak či tak ;-)


liveyourdailylife.blogspot.com

pól řekl(a)...

nefesn je in! :)) bozi zapisek, zcela vystizny a moc me zaujal..

misulina3 řekl(a)...

ja miluju tyhle kola! :)

Joll Burr řekl(a)...

jeee seš boží na poslední fotce!:D a to kolo je boží, se mi to moje asi právě přestalo líbit:DD:/

Foly D. Sante řekl(a)...

tak ten tvoj bicykel je mega fešn!:) superácky je, ešte tá kvetinka v strede

Paulli řekl(a)...

ty fotky jsou skvělé! :)

The Fashion Milkshake řekl(a)...

Love your outfit !! :)

that cuff is so cool !
You look amazing :)

Just stopped by your blog!
Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

Please feel free to check out my blog if you have the time

Love,

Janice
the-fashion-milkshake.blogspot.nl

Katie řekl(a)...

Maryčka: mum pracuje ve firmě, která povlakuje nástroje různými kovy, takže takhle :))

Eva Lili: to je kombinace mezi "bitch I´m fabulous" a "za rohem jsem si dala práska" :D

Jinak děkuji za pochvalu, mé kolo celé zčervenalo! Tak aspoň něco tedy mám fešn! <3

ZoeTigerman řekl(a)...

ale bily conversy jsou sakra fešn! :)

thisisworldofzoe.blogspot.com/

cuteredbow řekl(a)...

Really nice outfit ! You look casual chic perfect !

http://cuteredbow.blogspot.com

Alice řekl(a)...

ha klidně nebuď fešn stejně mě hrozně bavíš! jsi totiž stylová a zajímavá a to je mnohem důležitější :)
a nejlepší kolo prostě!!!

Katie řekl(a)...

Zoe: to zase jo! :) a taky klasika!

cuteredbow: thank you!

Alice: díík! moc jsi mě potěšila <3 kolo ti někdy klidně půjčím! :D

Curly Kate řekl(a)...

krásny bajk veľmi ti to na ňom svedčí

zvem ťa ku mne na blog, možno sa ti tam niečo tiež bude páčiť:)


littlecurlykate.blogspot.sk

she.is.the.one řekl(a)...

hezký set :)
jukni na muj blog a jestli se ti libi, bud mojim followerem :)
http://she-is-the-1.blogspot.ch/