27.07.12

Is your love big enough?

Tak za prvé. Jsem asi největší prase, co můžete znát. Včera v kině jsem si zašpinila HEDVÁBNOU halenku majonézou z bagety (jo jasně, dávejte k vstupence slevovou kartičku do Boulevard Bageterie!). A vás se ptám! Jak to udělat, aby ta halenka byla zase krásná jako předtím? :D Nevím si rady.

Za druhé. Jsem největší nešika. Dnes jsem se mi při žehlení podařilo sáhnout na tu rozpálenou plochu. Výborně. To, že mi pořád něco padá z rukou a třeba ráno jsem shodila všechny věci z umyvadla, to už ani nekomentuju... Máte taky takové dny, kdy se vám nic nedaří a radši byste ani nevycházeli z bytu, aby se nestala ještě větší katastrofa?

Já tedy sedím doma (chvilku, za chvíli jdeme do kina, jupí!), ale sedím v okně, čili čekám, kdy z něj vypadnu :D.

Mějte pěkný víkend, v neděli se vrátím se Sunday talks o filmech a knize!


Mé letní posezení. Když nemáme balkon, tak je to třeba vyřešit jinak! Ve společnosti KRAUSE a čaje v Beatles hrníčku!

P.S. pusťte si :)

11 komentářů:

pól řekl(a)...

na co jdete dnes? :) chci jít na toho Woodyho.. jinak mám taky takové dny, to asi každý :D máš se, že nemusíš vycházet nikam z bytu.. já bohužel jo a pak to vypadá třeba v práci podle toho... :D :D

Mary řekl(a)...

ja som raz robila pizzu, chcela som ju dať z plechu na tanier, dala som si na ruku chňapku a samozejme som tou rukou chytila tanier a druhou rukou plech :D

Jane řekl(a)...

To znám velice dobře. :D Užij si film a na to okno pozor!

M. Golightly řekl(a)...

Taky ted furt chodim do kina :D Byla jsem na Woodyho a jeste chci jit na Ted pristi tyden. Mas super to posezeni v okne, mi se to vzdycky libilo, jen u me v pokoji to nejde, mam na parapetu milion kytek:(

Simply MeMe řekl(a)...

klepu na drevo, nastesti moc takovych dni nemam, ale nekdy se vyjmecne postesti :) super fotka! snad jsi nevypadla :)))

Ronnie Llegar řekl(a)...

too s tou bagetou si šikulka :) som veľmi rada, že som našla tvoj blog prečítala som si viac postov a som nadšená :)

Romana řekl(a)...

Ten hrníček je dokonalej. Taky mam doma jeden :)

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Alice řekl(a)...

to mě se stává furt žádný dny! nejvtší problém mi dělá projít dveřma - většinou se praštim do kolene/lokte/ramena/kyčle..no děs! zrovna dneska jsem si v práci dala ránu do hlavy o pult a mám bouli... a na talks o filmech se těšim!

Markéta Trpišovská řekl(a)...

Prostě den blbec, to mám taky občas,... mě většinou nic mastnýho z oblečení nepustí, ale určitě na to v dnešní době už existují nějaké speciální přípravky

Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

Ionela řekl(a)...

I love your blog! This post is awesome!
Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
Where are you from?

Katie řekl(a)...

pól: ano, na Woodym jsme byli :) já ale nemám jen den,ale týden, včera se nám s ivíkem podařilo pokropit celý slavný holešovický fashion market :D

Mary: au!! tak to je taky dobré :D

M. Golightly: Ted, to je ten obživlý plyšový medvěd? :D To bude asi dobrá blbina, ale taky bych to chtěla vidět :))

Simply MeMe: zatím ne! ale kamarádka se kterou bydlím mě včera varovala, že se jednou začtu, pak se najednou něčeho leknu a žuchnu dolů..:D budu dávat pozor.

Ronnie: děkuju, to mě moc těší!:)

Romana: díky! musím si pořídit ještě nějaký s Oasis a Gorillaz :D

Alice: projít dveřma, to chce umět no! :D semtam mi to taky dělá potíže

Markéta T.: já mám asi týden blbec :D pokusím se sehnat nějaké čistítko na to, poptám se maminky :D


lonela: thanks! Czech Republic! :)