24.06.12

Sunday talks

Uplynulý týden byl ve znamení práce a zábavy. V pondělí jsem ještě byla doma, tak jsem prošla celé město, všechny obchody (second handy hlavně, ale nic jsem nepořídila) a večer byla posedět s kamarádkou v kavárně, kde jsme zjistily, která další kamarádka má dítě, uff...  V úterý jsem si zaskočila do kadeřnictví a odpoledne jsem se už vracela zpátky do Prahy.
Od té doby jsem pořád v práci, ale stihly jsme s Háňou zajít na United Islands, podívat se na naše oblíbence Republic of Two, dát si dobré víno a projet se na kole. Taky jsme udělaly pár hezkých fotek, dnes pár ukázek (detaily mé lásky a jednu fotku z UI) a zítra nebo pozítří přidám zbytek fotografií, kde uvidíte celý outfit a celé kolo :).
Jaký jste měli týden? Byli jste se podívat na United Islands?


6 komentářů:

Jane řekl(a)...

Vždyť je skoro sobota!!! :D

Alice řekl(a)...

krásný detaily! :)

Romana řekl(a)...

To kolo je fakt dokonalý! :))

GIVEAWAY - BOURJOIS !!
http://fashionpuding.blogspot.cz/

Pucíček řekl(a)...

ta fotka s tím zvonkem je boží

Mia Dra řekl(a)...

krásne detaily na fotkách :)

budem rada ak navštíviš môj blog http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

Katie řekl(a)...

dííky girls!:)