17.06.12

Sunday talks

Tento víkend jsem se stala indiánkou, hledala s dětmi poklad (našli jsme!), plnili jsme úkoly, každý pak dostal medaili :). Taky se mi podařilo 2x spadnout (v lese, do bláta, to bylo opravdu komické, a při fotbalu...už to nehraju :). Co dál? Konečně si poslechnout desku Davida Bowieho, kterou jsem dostala od Adélky (koukněte se na její blog, dělá skvělá videa), navštívit obě babičky, jít se psem, vyfotit hromadu fotek na film, zajet na pár hodin do Ostravy, vidět bratrance, se kterým jsme se nepotkali už dobrých pár let, opít se s ním a potápět se v umyvadle...:)) Perfektní víkend! A jaký byl ten váš?

 Povinná výbava indiánky: Conversky, velká kabelka (z nedělního blešího trhu, už mi ji ale bohužel zabavila mamka :), džínová košile a hlavně brýle! (+ opalovací krém, sluníčko teď opravdu hřeje)

8 komentářů:

Adéla řekl(a)...

Katie, ty jsi tak zlata <3
Co ta deska, hraje? Nebo zustane jen na okrasu? :D

Barbora řekl(a)...

super taška :D


liveyourdailylife.blogspot.com

Nikola řekl(a)...

nečudujem sa mamine, ja by som ju brala hneď! :D
fash-passion.blogspot.com

M. Golightly řekl(a)...

Jéé! Ty jsi byla v Ostravě?! Líbilo se ti tu?:D

misulina3 řekl(a)...

o jaký děti si se starala? :)

Katie řekl(a)...

Adélko, hraje! Jsem dělala diskotéku pro srnečky u babi :D

Martina: jasné, já Ostravu dobře znám, tři roky jsem studovala ve Frýdku-Místku, takže jsem tam byla furt :)) byla jsem se podívat i v té Nové Karolíně tentokrát, je to tam supr :))

misulina3: od tety a mamčiných kamarádek :D naštěstí jen pár hodin,haha

Nuff řekl(a)...

Docela hektický víkend:-) Já o tom svém píšu v nejnovějším článku. :-)) Byla jsem v Aquaparku, u babičky, s kamarádkami... prostě dokonalé počasí na to vyrazit ven :-))

www.blackberrysundae.blogspot.com

Bárb řekl(a)...

Katinečkó, mám radost, že jsi měla pěkný víkend!

A lobbuji za kávu!