10.06.12

Sunday talks

Jezdím na kole. Poslední dobou téměř nonstop :)). Proto ani nestíhám blogovat, protože jsem buď ve škole nebo v Prokopském údolí, na Vyšehradě v 6 ráno nebo taky na Muzejní noci. Byli jste se někdo podívat? A kde? My navštívili Muzeum hudby, kam jsme MUSELI, protože jsme chtěli slyšet The Beatles v podání komorního orchestru. To bylo opravdu skvělé, byla jsem nadšená!
Potom jsme se přesunuli (na kolech...) do Artbanky (Amoya), kde se mi popravdě moc nelíbilo, asi jsem úplně přestala chápat současné umění, protože některé exponáty šly úplně mimo mě :)). Nakonec ještě Náprstkovo muzem, které má krásně osvětlenou zahradu :).
Za chvíli se chystáme s Joll na blešák někam do Dejvic, tak se těším, snad tam něco zajímavého objevíme!
Jaký jste měli víkend vy?

16 komentářů:

Martina řekl(a)...

taky tedka porad jezdim na kole :) a ta muzejni noc musela byt krásná :)

Martina řekl(a)...

taky tedka porad jezdim na kole :) a ta muzejni noc musela byt krásná :)

Eeve řekl(a)...

na tvojem kole by se mi jezdilo dvojnásob líp)

Nat řekl(a)...

Aký krásny bicykel :) a ja som včera múzejnú noc nestihla, ale minulý rok bolo všade kopec ludí a kým sme sa niekam dostali načakali sme sa dosť...

Kass.enka Bows řekl(a)...

Tak kvůli tomuhle kolu bych začala jezdit klidně taky :))

Anonymní řekl(a)...

AHoj, kde probihaji blesaky v Dejvicich... uz dlouho se po nejakem shanim :))

Romana řekl(a)...

Přpomíní mi to kolo Phoebe z Přátel :D

http://fashionpuding.blogspot.cz/

joss řekl(a)...

to kolo je perfektní! taky si asi budu muset pořídit nějaký takový...

Alice řekl(a)...

ááááá krásný kolo! uplně mi připomíná moje holandský - který mi teda hrozně chybí... ale v Jablonci to prostě nejde :(

Katie řekl(a)...

Martina: bylo to fajn, sice více lidí než obvykle v muzejích, ale dalo se to přežít :)

Anonymní: tento byl v Klubovně v ulici Generála Píky :)

Romana: jo! To jsem jí vždycky záviděla :DD

joss: pořiď! je to sranda! a po Praze se jezdí docela v pohodě :))

Alice: nejde? to je škoda! Já bydlím na Vinohradech na kopci, tak si každý den pořádně máknu, ale stojí mi to za to :))

▲Tyna řekl(a)...

tak to je skvělé!:) a máš super kolo:))
já byla včera v hospodě a dneska relaxuju:)

En. řekl(a)...

To kolo je naprosto perfektní!:))

Terr řekl(a)...

já miluju kolo a jízdu na něm! do obchodu, k babičce, s foťákem na výlety..:)

Katie řekl(a)...

jé, díky za takové chvály! a to vidíte jen řidítka a v podstatě nic :D

Terr: přesně!:))

Alice řekl(a)...

no říká se a je to pravda - v Jablonci buď prší nebo je to do kopce :D tady jsou to fakt hory a na ježdění bez pořádný přehazovačky helmy a jiného sportovního vybavení můžu zapomenout... když já chci jezdit v šatech a podpatkách jako v Holandsku!

Mishaha řekl(a)...

Muzejní noc je pracovní noc, aspoň pro mě :)