01.06.12

Parfémy

Nejraději mám svěží a květinové vůně. Poslední dobou mi asi nejvíce voní růže (takže v parfumériích pokaždé čmuchám k Paul Smith - Rose, Dolce&Gabbana - Rose the one a podobně :) a tak jsem si před několika měsíci pořídila Lancome - Midnight Rose, která se stala mojí jedničkou! Jak se ale postupně zlepšuje počasí (i když dnes se to zrovna říct nedá), tak se vracím ke své stálici a to Daisy od Marca Jacobse. To je podle mě nejkrásnější parfém, jak vůní, tak flakonkem. Líbí se mi, že dělá růžné limitované edice, které vždy trochu pozmění, ale základ vůně je stejný a pokaždé se do nové vůně zamiluju. Protože mi má klasická Daisy dochází, tak přemýšlím o tom, že si některou limitku pořídím. Ale kterou? Co myslíte? :)
A tady už je část mé MINI sbírky, alias parfémy, které mám teď zrovna nejraději.

Lancome - Midnight Rose, Marc Jacobs - Daisy, Oriflame - Precious, Chloé

Jaké jsou vaše oblíbené vůně? Ráda se inspiruju :)

16 komentářů:

Elee. řekl(a)...

Všechny čtyři flakonky jsou překrásné.:)
Já mám Daisy Eau So Fresh a jsem moc spokojená,na léto je jako dělaná.:)

yersinia řekl(a)...

Chloé je nej! :)
Ale Daisy taky plánuji pořídit. :)

Jane řekl(a)...

Daisy od Marca Jacobse má úžasné flakonky, ale mně bohužel vůbec nevoní. :(

Zuzankita✝K. řekl(a)...

ja už asi 3-4 roky používam ten istý :) Dolce Gabbana - Light blu :)

www.karissaworld.blogspot.com

Delfa řekl(a)...

momentalne u me vede Calvin Klein - Beauty a DIOR Miss Dior Chérie L` Eau:)
ale navnadila si me nyni na Daisy..uvidime:D

▲Tyna řekl(a)...

já se teď nějak nevonim, když mi muž řiká, že to nepotřebuju:))

Bezega řekl(a)...

Lancome miluju ;) mám obě varianty, Daisy chci a Chloe už jsem přečuchaná :) dost dobrý výběr dle mého gusta :D

verr řekl(a)...

Daisy má krásný flakon, ale mě bohužel taky vůbec nevoní. A s příchodem léta používám CK in2U

Romana řekl(a)...

Já mam nejraději Floru od Gucciho a Chanel Chance :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Anonymní řekl(a)...

ja mam daisy takisto, ale moj favorit je flowerbomb od viktor&rolf, sice na leto velmi nie je,ale milujem ho!:)

Terr řekl(a)...

Chloé zbožňuju, používá ji moje maminka, takže tuhle vůni mám spojenou s ní..:)
já miluju Ange ou Demon od Givenchy :)

Anonymní řekl(a)...

Mně taky Daisy nevoní, ale pokaždý, když ji vidím, zvedne mi koutky do úsměvu - vybaví se mi Daisy od Disneye :) jinak moje stálice jsou Dior-MissChérie, Versace-Bright Crystal, CK-One a na večer Gucci-Rush (červená)

BnM řekl(a)...

ten Daisy je skvělej, ale já žádný nepoužívám, mám radši spíš playboy deospraye :)

Martina Paulusová řekl(a)...

daisy bych moc chtěla :))

Anonymní řekl(a)...

Precious mám taky, krásně voní, ale moc ji nepoužívám protože mi vadí ty přidané třpytky :(.

Katie řekl(a)...

díky za vaše tipy, budu muset všechno očmuchat :))