19.06.12

Mosaic

Tohle je můj oficiálně první post z vlaku! Zrovna se vracím zpět do Prahy a docela dobře mi funguje internet, z čehož mám radost :).
Dnes jsem se rozhodla podělit s několika momentkami z mobilu, moc jím nefotím, ale semtam si vzpomenu a obrázek zachytím.

Odshora zleva:
1. výtahová, klasicky, zrovna jsem šla na kafe s kámoškama
2. nadšení, když jsem vyšla z baru a vedle našich kol stálo další!
3. costa coffee (nejhorší ze všech asi) a výborná kniha
4. moje oblíbená Vans kšiltovka
5. růže k narozeninám
6. čekám na metro v nejroztrhanějších converskách
7. kérka načmáraná z nudy při učení :))


6 komentářů:

Jane řekl(a)...

Taky nesnáším Costu <3

Barbora řekl(a)...

conversky su najlepšie ked ju najzničenejšie :P

liveyourdailylife.blogspot.com

Barb řekl(a)...

Víc takových koláží!
Kotva nej! Růže taky.

A vlasy supíška! :)

Joll Burr řekl(a)...

Costu taky nemám ráda :!
a tu Vans kšiltovku chci!!!!! zkama??pučíš??:D

Katie řekl(a)...

Jane: no mě je z jejich kafe skoro pokaždé blbě :D ale stejně tam semtam zajdu a pak si říkám OH GOD WHY!!!

Barbora: jojo! ale tady v těch mám ŽRALOKA vzadu :DD ale už je nosím nonstop od roku 2008, to se někde projeví no...

Barb: díík! kotvu jsem malovala ještě někdy v únoru,to nemá žádné spojitosti :D a růže byla boží,jsem měla radost!

Joll: hej ta je bráchova! ale tipuju,že mi ji brzo daruje, furt ji nosím :D

joss řekl(a)...

s tou kšiltovkou mi připomínáš zpěvačku z Ting Tings...